Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 658 ggr
[KinaSylejmani]
0

TV-nostalgi.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Någon som kommer ihåg "The Addams Family"?

Jag kommer ihåg den när jag såg den runt mitten av 70-talet.

chik
0

Ja vist var den serien bra.Jag satt bänkad framför tv när den var.Gillade deras växter.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Jo den gick i Frankrike också

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

ja faktiskt minns jag den - det var en riktig kultserie. jag undrar om den håller för att se i dag?

Men faktiskt så hade vi ingen TV på den tiden - jag hann bli nio år innan vi fick första apparaten i min familj  - så jag fick bara se TV hos andra. Jag glömmer aldrig serien med The Monkees. Kyss

jag minns också brarnprogrammen Humle och Dumle i sitt skafferi och den säkert mycket politiskt korrekta Pellepennan och Suddagumman.

Det var en stor dag när vi äntligen fick vår första TV i färg t.o.m. Från den tiden minns jag Pippi Långstrump-serien.

Playja
0

Ha ha ha… den minns man ju. Humle å Dumle

chik
0

Ja vad bra Maggan!Jag fick inte fram dom -Min stavning.

Playja..Humle o dumle..Ja då var man inte gamal.Kan undra om inte vi hadde dom bästa tvprogramen.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammi
0

HAHA!! Ja de va tajder de! Jag va så kär i David Jones i The Monkeys men vart finns han i detta klipp?!! Kan ju inte vara han som sjunger i allafall…

Humle och dumle, Pellepennan och Suddagumman, Matulda och Megasen sååå bra!! Det är annat det än Byggare Bob och sån skit! Flört

http://www.tradera.com/MATULDA-O-MEGASEN-auktion_91969065