Gemenskap.
Vilken harmoni och gemenskap ni har skapat alla ni medlemmar på denna sajt, jag är så stolt, och bättre arbetskompisar än Gunilla och Maggan går inte att få.
Tack!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag kan bara hålla med och sajten vore inte vad den är utan dej heller söta Cris! 
Tack själv! Jag trivs bra här trots att det är svårt att hänga med i trådarna *hehe* Jag menar att det känns som att jag sitter o skriver för mig själv ibland :-) Bara för att man känner någon mer på ett forum så är andra man inte känner alls mindre värda att svara på dess inlägg till.. Sen är det lätt hänt att man missar inlägg på vägen i långa trådar..
Tack raring! Puss tillbaka!
Ja så känner jag det med Soffe! Jag har faktiskt ångest ibland för jag inte hänger med och svarar i vissa trådar…
Men som sagt var ingen är mindre värd för det och man hinner ju bara inte vara överallt hela tiden heller. I allafall hinner inte jag det även om jag önskade att jag gjorde det….
Alla är lika värdefulla här inne och man ger så mycket man känner att man vill och orkar med. Kram på er alla!
Mycket bra skrivet Mammi
Tack o Kram!
Många skriver samtidigt och då blir det så att man inte ser det inlägget och man tror att den känner sig överhoppad.
Jag bugar o Bockar för att jag får lov att vara på ett sådant här forum.
Tack!!Maggan. Cristine. Gunilla.För betre chäffer kan man inte ha…
Så jag håller med Soffe o Mammi.Dom har skrivit presis som jag kan känna.
Sen så skulle jag gjärna villat att alla medlemar visade sig.Men behöver ju inte skriva långa romaner, utan det kan räcka med en
Såda vad dom nu heter..
Lena.P är jag i verkliga livet.