Prova på!
Är du en sådan person som när det kommit ut något nytt i affären måste prova på? Jag är sådan, väldigt nyfiken, igår köpte jag då Yes med Aloe vera. Det måste ju vara skonsammare mot händerna.Alla rengöringsprylar måste provas också. Man hoppas alltid på något som underlättar städningen
I matväg blir det då bröd, frukt, fisk och grönsaker.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ja jag är sådan också har snart tagit slut på min Yes, aloe vera. Vet inte om det gör så stor skillnad
men friskt vågat hälften vunnet sägs det. Gillar ju egentligen bara yes diskmedel, finns inget annat men just att de tillsatte aloe vera lät ju bra.
Reklamens makt är stor, fast att jag vet att jag oftast blir lurad lär jag mig nog aldrig, har accepterat det men jag tror väl på under och det vill jag gör.
Jag tittar aldrig på reklam, det är det värsta jag vet.

gör egentligen inte jag iheller men den smyger sig på en, den finns ju överallt den är så lömsk
Jag är nog sån att jag kör på med det som är bra men hör jag att någon hittat något som fungerar bra eller är gott så testar jag om det finns i min butik.
Jag fastnar inte för reklamjippon i media.
Numera är reklamen dessutom ofta "elak" eller negativ. Jag tror det började med Karlshamns "gottigottgott-gubbar, där de ska bjuda på glass och pojken får en liten strimma av paketet så tar gubbarna resten. Sån reklam gör mig förbannad och jag skulle aldrig köpa produkten.
Samma sak med Aladdinreklamen till jul, där folk slåss om chokladbitarna. Reklam ska vara rolig, annars blir jag mest arg på den och då kan producenterna glömma mig som kund i alla fall. Det sägs ju att all reklam är bra reklam, men det tror inte jag på.

Jag är inte en sådan som provar nya saker… jag är en värdelös konsument ur samhällssyn. Jag handlar bara och enbart det jag behöver och helst beprövade saker. Mat däremot provar jag gärna nytt om det verkar vara något för mig. Men då får det gärna vara bra saker och inte en massa tillsatser.
Jag blir mest trött på alla nyheter, oftast är det ju bara en massa ihopgeggade saker med ännu mer tillsatser!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ja ni vet väl att den nya värkmedicinen Eeze bara är en halv Voltaren fast för dubbla priset?

Nej det visste jag inte… jag är en magnecylmänniska, gammalt, beprövat och kroppsnära
Fast det är ju oxå för att jag tar värktabletter bara några gånger per år!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

jag är exakt lika dan…. provar allt nytt, man kan ju få en ny favorit, och det kan man ju inte missa, sen tittar jag knappt inte på reklamen utan tar det i affären som jag inte provat förut…. Yes med Aloe Vera köper jag inte mera, känns fett om händerna vid diskning, håller mig gärna i fortsättningen till favoriten Yes med äpple eller Grumme med smultron
När du säger Grumme med smultron så kommer jag ihåg ett skurmedel för golv som luktade jodgubbar. Mmmm hela lägenheten luktade gott. Jag använde det i många år.