Skratt..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sally!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
Mia o Klara.
.

Sally henne hade jag nästan glömt hon var min favorit när serien gick. Henne känner jag igen mig mycket i.
Mia och Klara är ibland bara för mycket.
Roliga men så jäkla pinsamma
Härliga klipp, Chik!
free!!Vem är inte pinsam i bland? Skoja. Vi är olika..Men det är rätt roligt o sitta o skratta för sig själv..Tycker jag..
Sally. Jag står som hon med armarna, Sambo barn barnban är vansininga när jag står så i afären o ser helt rörvirrad ut..-Det är då dom hotar med tröjan utan armar..

#5 Ja, men jag får lite ont i magen av dem.
Man känner igen vissa saker från sig själv och andra, helst andra i det de gör och det är så
skabbigt.
Jag har inga smilisar har ni?
#5 Fisketur på Fegen är det Stefan eller Krister som sjunger? Den fick jag skratta och må gott av!
#6 Nej, jag har heller inga smilisar
" Var nära naturen - var när dig själv "
Kom ihåg att bokmärka dem
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ho ho
Något att tänka på inför alla sommarfester.
Numera, när det finns varningstexter på cigarrettaskarna borde liknande varningstexter även sättas på öl- och ciderflaskorna, exempelvis följande:
VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att du viskar, trots att du inte gör det.
VARNING: Alkoholförtäring har den verkan att du ser ut som en idiot när du dansar.
VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att du kan sjunga.
VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att din ex-älskade kommer att dö om du inte ringer honom/henne klockan 4 på morgonen.
VARNING: Alkoholförtäring är den största orsaken till annars oförklarbara asfaltmärken i ansiktet och på knäna.
VARNING: Alkoholanvändande kan orsaka fantasier om att du är hårdare,häftigare, snabbare och ser bättre ut än alla andra människor.
VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att du är osynlig.
Sk

# 9 glädje dödare där kan man inte få vara glad nån gång