Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 694 ggr
[MargaretaA]
0

segt nu

är det nån mer än jag som har haft svårigheter att komma in och skicka inlägg på LK kväll?

Free-spirit-minded
0

Ja det går väldigt trögt

[MargaretaA]
0

fast nu verkar det ha lossnat

Cristine
0

Jag hade problem redan i morse med godmorgontråden. Det gick inte att kopiera och lägga in utan jag fick ta det andra vägen, och det syns ju eftersom det blev en tom ruta. Sedan ser jag inte era avatarer utan bara texten.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Free-spirit-minded
0

mmm Glad

evrekaw
0

Ja, det har segat sig och hängt sig en hel del… Men det är bättre nu på kvällen!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[MargaretaA]
0

man blir verkligen frustrerad Rynkar på näsan

solblomman47
0

Jag har haft det trögt och en massa konstigheter hela kvällen.Rynkar på näsan

Men nu när jag loggade in igen verkar det blivit bättre.Glad

[GunillaF]
0

Se det så här: Det är väldigt många som är inne här hos oss på LK och alla vill läsa aaaalllllt…..och då måste vi dela med oss av

(kraft)resurserna!!!!Skrattande Och det gör vi ju så gärna!Glad

[MargaretaA]
0

jaaa naturligtvis! så är det förståss Flört

[Pirkkolino]
0

Jabb……det gick inte komma in alls under nästan en timme. Jag tröttande att försöka och tog långpromenad istället. Glad

penke
0

rena sirapen var det efter nio (kl21.00)

det smittade även av sig till grannsajterna,så de trodde väl att det var många där oxå :- ) (#8)

det var ..lite granna segt innan det,det kommer o går,ibland är det faktiskt bara en eller två sajter som .."drabbas" (?)

jag tror det kan vara ett s.k IRL-virus Förvånad 

penke

[peter54]
0

Jag tycker att hela iFokus är svårjobbat ganska ofta. Ibland går det inte att öppna någonting fast alla andra ställen jag brukar hänga på funkar som smort.

[MargaretaA]
0

De har två servrar och när det börjar sega så här så brukar de visst starta om en av dem. Det brukar lösa problemet. Under förutsättning att de blir medvetna om det. Jag tror att någon har sagt till i kväll.

blombuketten
0

Skönt att se att det är fler än jag som har haft problem med seghet vad gäller iFokus. Trodde nästan det var fel här. Fast just nu verkar det fungera hyfsat.

stina63
0

Jodå här var så segt så när jag kom hem från jobb igår kväll och skulle logga in, Så jag gav upp. Och nu på morgonen var det samma sak igen lite segt men bättre nu

chik
0

Nu har även jag blivit drabbad av den sega mega Datan.Jag kan tydligen bara göra ett inlägg.Sen är det lugn i h….e o göra ett till.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
0

Du är i gott sällskap chik, jag har haft problem hela eftermiddagen

Anders 50
0

Här också.  "Grabbarna" håller väl på att pilla på nåt, eller så är det vi på Lk som är så aktiva så hela iFokus segar.   Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

ja tänk om Förvånad

men jag tror inte att det är vårat "fel", det var problem med flera andra sajter också - jag testade. Flört

lillajex
0

Då kan jag utesluta att det är min dator som bråkar dåFoten i munnen

Trodde den höll på att ge upp hoppet då jag inte kom någonstans ett tag.

[Pirkkolino]
0

Det har varit hela dagen till och från nästan omöjligt att öppna i alla fall de sajterna vad jag ville kolla på. Det blir lite bättre, men snart samma sak igen. Jag ger upp. Obestämd

bettin65
0

segt hela kvällen för min del !

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Mammi
0

Men bettin inte behöver du väl upprepa dig för det…skoja! Flört

Här är det oxå segt som attan och jag ger snart upp!

bettin65
0

OH vilken miss blev nog så när jag loggade ut i går kväll blev så sur……. när det inte vill fungera som jag villSkäms

[MargaretaA]
0

Jag plockade bort de överflödiga inläggen. Det ser bättre ut med bara ett Flört

bettin65
0

Tack När det blir så där segt vet man inte riktigt hur det blir…………..

Cristine
0

Jag vart utestängd i går kväll och hela morgonen i dag!Rynkar på näsan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Free-spirit-minded
0

ja det gick segt här också. Det brukar ju vara mest på kvällen,Rynkar på näsan tråkigt

Hoppfull
0

Jag har oxå problem idag… plötsligt blev jag beordrad att logga in på sajterna för att kunna växla emellan dem… men det fungerade inte att logga in, utan då kom bara page can not be found… usch vad jag stör mig på mycket strul!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Anders 50
0

Ja nu har det varit struligt till och från några dagar. Undrar vad Grabbarna gör?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

de jobbar på det…