Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 595 ggr
Cristine
0

Fritiden!

Nu blir det några semesterdagar till att göra vad du vill, vad tänker du göra, har du någon hobby?

Relaxing By The Fire  Meditate  Pool Player  Hammock 1  Fishing Can  Camp Fire  Rock Climber   Gardening 

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Soffe
0

Jag kommer vara hemma med min valp som vanligt.. Fira påsk med familjen.. Mest ta det lugnt..

Cristine
0

Vad är det för ras på din valp Soffe?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På Fredag är jag bortbjuden. På Påskafton är alla barn med respektive, barnbarnen och min mamma hos mig. Dottern med familj kommer även att vara hemma veckan efter Påsk.

[KinaSylejmani]
0

Jag jobbar på långfredag (08.30-15.30), är ledig resten av påskhelgen (förutom en träff i morgon). Min man kommer hem på långfredag och är hemma några dagar, då han också är ledig i påsk.

Det blir till att ta det lugnt, har inget speciellt inplanerat vad jag kommer på nu.

Soffe
0

#2 Shetland Sheepdog.. En riktig buse! :-)

Anders 50
0

Syster "hemma" på besök långfredag, övriga dagar är inga större tillställningar planerade. Lite extra god mat blir det med all säkerhet.

Sedan lär det bli lite pyssel i trädgården, och även här har vi en valp (12 v.) som lär ta upp mycken tid.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

evrekaw
0

Sluka böcker, spela gitarr, middag hos svärmor med familjen, laga borstj (länge sedan sist…) Men framför allt bara vara… Glad

"There is nothing more despicable than respect based on fear."