Välkommen
Se in i mina ögon, se mitt leende som bevittnar om hur glad jag är att du kommer. Ta min hand, jag kramar den hårt och så går vi tillsammans fram i denna vackra trädgård som är vårt fikaställe. Vi sättter oss ner i en dunge av vackra träd, träden går i en ring omkring oss och i mitten i ett stort hav av vackert gräs samlar vi på en filt och tar varandras hand.Vindern susar knappt men får träden och löven att röra sig. Nu har vi mötts, ord behövs inte, allt är självklart de första sekunderna. Fast att vi "pratat" så mycket här på iFokus så behövs inga ord den första stunden. Sen släpper det och alla börjar prata med varandra hejdlöst och ohämmat. Vi dricker kaffe, te, saft, vi njuter av vår träff.
Så ser jag en träff mer alla er härliga individer här !
Kramar Madde
Amor Vincit Omnia
Vad härligt Mads! Ett sånt möte vore underbart!
Det lät underbart Mads! Javisst vore det kul att kunna träffas alla och lära känna varandra på riktigt.
Kramar
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Va fint skrivet Madde :-) Kramen
Det är mycket poetiskt och fint skrivet man kan känna stämmningen,Den allvarliga från början och den glättiga när vi lärt känna varandra.
Madde vad underbart det låter.Hoppas att det går att uppfylla tänk vad roligt om vi alla kunde träffas och lära känna varandra även utanför iFokus.
Cristine jag hoppas att vi kan ses framöver eftersom du inte kunde vara med när vi var och fikade förra gången.Det får väl bli någon gång framöver bara det har blivit lungnare för Magnus (Kvaser).Då kanske vi kan fara på nått annat ställe och sitta ute bara det blir varmare. Det ska bli roligt att få lära känna dig också precis som Magnus utanför iFokus.Jag tycker alltid det är roligt med nya trevliga vänner.
Kramar Kerstin 
Ja jag hoppas det går bra för Magnus stackarn! Javisst ska vi träffas och som sagt så får vi hoppas på bättre väder. nu ska det ju snöa igen torsd. fred.
Ja tänk om vi träffades alla vad mycket …nä är de du som är…man skulle få höra.
kramar
#0 När jag läste det du skrivit Madde så rad för rad kände jag mig såå välkommen! Jag kunde se oss allihopa tillsammans….vilken upplevelse….
kram Jeremina!
Visst hade det varit mysigt och roligt ?! Vi får satsa på att lyckas planera in en vår/sommarträff nån gång.
Kramar på er / Madde
Amor Vincit Omnia
Mads!!Fint skrivit.
En träff hadde varit så roligt…
Solblomman cristine Kvaser. Jag hoppas att ni kan ta en fika. Det är så roligt o få ett ansikte…
Lena.P är jag i verkliga livet.