Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 523 ggr
Cristine
0

Ny dag..

nya möjligheter! Man vet aldrig vad som finns runt hörnet, man kan vakna och har vunnit på lotteriet,man kan få ett oväntat telefonsamtal från någon kär vän..det finns tusentals saker som kan hända. Jag tycker varje dag är så spännande.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Låter härligt och håller med dej för man vet aldrig vad som väntar en under dagen.

chik
0

Varje dag är en utmaning..O den blir till vad man gör den till.

Lena.P är jag i verkliga livet.

signemo
0

VIsst är det så. Men det är lätt att man glömmer.

Ha en fin o solig dag

Var rädda om varandra

[Jeremina]
0

Vi har varit ute och gått med hunden mannen och jag…efter en god frukost och kaffe med grädde i.

Mycket snö och oplogat så får man upp flåset och min kondition blir bara bättre och bättre. Den har varit riktigt bra i många år men efter att ha ätit LCHF-kost i 2 månader kan jag gå ner till minimumi blodtrycksmedicin t ex. Nu orkar jag mer och mer…

Ha det gott!

signemo
0

Tänk så olika vi har det. En del av oss pulsar fram i snö.

Jag har just varit ute och luntat på gräs, borstat av utplatsen, mannen funderade på att ta ut trädgårdsmöbler ( bara funderade)) jag har lust att klippa ner rosorna.. Fast imorron kan det ju snöa  här också.

Var rädda om varandra

[MargaretaA]
0

ja Cristine med den livsinställningen blir livet aldrig tråkigt!

Det är härligt att få vakna nyfiken varje morgon… fast ärligt talat så gör jag inte alltid det. Man måste nog öva mera på att vara uppmärksam på de små sakerna Glad

Cristine
0

#6 Det är de små sakerna som gör det.!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.