Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 479 ggr
chik
0

God Morgon!!

God Morgon, ut i etern!

Jag önskar er alla en bra dag.

O för er som jobbar så kan jag medela att det är Fredag..

N.Halland har vi snö, ett riktigt busväder.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
0

God morgon glad Chik och alla andra. Det låter bedrövligt med snö du Rynkar på näsan 

Här ser det hyfsat ut. Än så länge.

Ha en bra dag alla och precis som chik säger så är det ju fredag.

Hi5 and Myspace Glitter Graphics: Friday Graphics

Cristine
0

God morgon på er. Har ni ramlat ur sängen månntro! Här är det också fulväder men våren är ju trots det här.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mammi
0

Gomorron friends!

Ja, så var det fredag igen då. Är det fler än mig som tycker tiden går i raketfart numera?! Foten i munnen 

Hoppas ni mår bra, känner er lugna och glada till sinnes och att vi kommer att ses lite här inne i helgen!

Kram: Mammi

stina63
0

Godmorgon
Japp nu är det fredag och min jobbehelg börjar, Härligt då vet man vad man ska göra om man har förlite att hitta påSkrattande

nicke56
0

Godmorgon,  Fredagar är mysiga om man nu är ledig o det är inte jag men det gör inget för då man jobbar med gamlingar som jag gör, dom är så snälla mot en o dom gör en så glad men jag ska nog in o titta på allt ni har skrivit under helgdagarna.

[GunillaF]
0

God Fredagsmorgon!

I dag är det mulet väder men jag hoppas det blir bättre tills i morgon när jag är ledig.

Ha en fin dag!

Playja
0

Säger som GunillaF *s* God fredag!  Glad

#3… Jag håller med om att tiden tycks dra iväg i raketfart. Veckorna verkar vara som måndag onsdag lördag.. det går så snabbt!  *skämtar*

Hoppas alla får en toppenbra dag och en riktigt trevlig helg!

*kram från mig*

chik
0

Mammi. Jag tycker att jag bara går upp o tvättar mig, sen så går jag o lägger mig.

Jag tror att jag är medvetslös..För dagarna går så fort..

Lena.P är jag i verkliga livet.