Gjorde det förr men inte nu längre.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag använde också parfym förr och hade flera stycken.
Numera kanske jag använder om jag ska på kalas eller liknande.
Jag har bara en och det är min favorit.
Green tea Elisabeth Arden.
/Maria
Kanske inte parfymer så mycket men lättare varianter som Eau de Cologne osv ganska så ofta.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Är doftöverkänslig så inga parfymer här överhuvudtaget.

Ja, men jag använder det rätt sällan numer. Jag har tre som jag varierar beroende på humöret! :-)
Till vardags föredrar jag att undvika dofter då långt det går, är lite doftkänslig. Men jag har två parfymer som används vid speciella tillfällen.
//Jessie

Nej Tål inte dofter.
Stolt ägare till tre La permer
Jag har en som jag använder och har använt i säkert 40 år.
/Désirée
Nosar gärna på god doft men använder aldrig.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Använder aldrig, eftersom personer i min närhet är överkänslig för dofter.
Förr använde jag eu de cologne, men min svärmor var doftöverkänslig så strax efter att jag träffade min man slutade jag med det. Mina svärföräldrar var ofta hos oss under en period för att min svärfar hjälpte till med renovering av huset vi köpt.
Nalle Puh - A.A. Milne
Japp! Mer eller mindre dagligen och spraydeo
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Använder deo och parfym dagligen, skulle aldrig kunna gå ut ur mitt hem utan att ha sprayat x antal gånger och har alltid med mig en liten parfym i min väska!
// Ana
Då jag jobbar i vården och är ganska överkänslig mot parfymer så blir det extremt sällan. Jag har dock en parfym, Elizabeth Arden som jag klarar av att ha på mig de få gånger jag använder parfym.
Använder ingen parfym alls då jag är jättekänslig mot lukter.
Använder deo/rollon varje dag.
Vissa tillfällen typ 1-2 gånger om året blir det vaniljparfym.
Mvh
Mig