Snooza
Är det något du gör?
Själv har jag aldrig gjort det och försår inte vitsen med det.
Stolt ägare till tre La permer
Nej, aldrig gjort och förstår inte poängen jag heller.
// Harley
Jag har heller aldrig snoozat.
/Maria
Jag hade en arbetskamrat som alltid snoozade flera gånger. Hon klarade inte att vakna till annars. Hon sa att hon blev mer och mer vaken för varje gång.
Jag tycker det skulle kännas som en plåga 🙂
/Maria
Aldrig gjort och fattar inte grejen med det.
/Désirée

När jag var yngre gjorde jag det jämt. Hade aldrig kommit upp annars.
Numera är man ju klarvaken vid minsta lilla så snooze finns inte som val längre.
Jag använder inte snooze-funktionen för jag är rädd att jag bara ska fortsätta snooza och aldrig komma upp eller av misstag stänga av alarmet utan att märka det.
Men jag har flera alarm där jag "får" sova igenom det första, så det fyller väl en liknande funktion. För mig funkar det inte med bara ett alarm.
//Jessie
Snoozar alltid, kan inte stiga upp direkt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag trycker aldrig på snooze men har som #6 flera alarm.
Första ringer när jag borde gå upp, andra ungefär fem minuter efter det. Tredje när jag måste upp 😁
Så alla tre inom en kvart. Brukar släpa mig upp på första, men litar ändå inte riktigt på mig själv så de två följande får hänga kvar 🤪
/Fia ☁️
Nope men har flera larm för annars skulle jag inte alltid vakna
MVH Alva <3
Aldrig.
Klockan ringer 05. Men vaknar själv vid 04 typ.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Är snoozemästare 😄Har svårt för att komma upp på morgonen så jag har skaffat en "sömn-app" som känner av hur jag sover och väcker mig när jag sover lätt, då blir det enklare att vakna och komma upp.
/Christina