Gekås/Ullared
Läste precis att de slagit nåt rekord.
Brukar ni åka dit?
/Maria
Brukar är mycket sagt. Jag har varit där 3-4 gånger sedan jag flyttade hit till västsidan 2013 😊
/Désirée
Aldrig. Och vill aldrig dit. Nope.

Jodå, ett par gånger om året är jag där. Ibland åker jag med mamma och min syster. Det är toppen att köpa kläder till barnen där 😊
Har aldrig varit där, och har ingen önskan om att åka heller.
//Jessie
Bor inte ens en timme bort, åker dit 1-2 gånger om året 😊
/Fia ☁️
Vi har varit där för kanske 35 år sedan och det var det inte ens i närheten av den storlek de nu har. Har följt programmet på TV då det gick.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
- Redigerat 2025-08-05 13:48 av beem
Nej och åter nej!!!
Syrran lurade dit mig när vi ändå var i krokarna.
Jag fick panikångest så min man fick leda ut mig. Det tog en vecka innan jag var återställd.
Måste vara helvetet på jorden.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag har varit där två gånger tror jag det är och över min döda kropp att jag åker dit igen 😃
/Maria
Nej. Det är en bra bit att åka och är inte billigare än många andra ställen så nej inte värt det tycker jag
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Aldrig varit där. Bara hört talas om det. Det räcker. 🙂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Har aldrig varit där. Det hade varit kul i yngre dagar att åka dit men nu skulle jag inte orka gå runt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag gillar Ullared. Att bara gå runt och titta. Alltid hittar man något. Inte så billigt men någon gång om året är trevligt.
Mvh
Mig
#4: samma här! Passar inte mig.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Aldrig varit där och känner inte behovet av att jag måste besöka. Tänker att priserna kan inte vara så mycket bättre att det är värt huvudvärken.
// Ana

Jag var där med syjuntan 1987.
Köpte ett blåttbsbytyg som jag sydde bsbylakan av till det barnet jag väntade då.
Kommer aldrig mer att åka dit
Stolt ägare till tre La permer
Skulle aldrig åka dit även om jag bodde i närheten. Avskyr stora varuhus. Vill knappt gå in på Ikea.
#16: Ikea är dessutom byggt så att man måste gå igenom nästan allt… Brukar planera online och sedan kolla på det jag valt. Gillar jag det även i verkligheten så är det dags att jaga lådan/lådorna.
Men Ullared är nog något som är ökänt, enligt mig. Har svårt för butiker, ju större desto värre.