Ingen alls vilket jag är nöjd med. 😀
Kikar på laptopen emellanåt, funkar utmärkt.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

32", och det är jag nöjd med.
Min syster tycker dock att jag borde skaffa en STÖRRE! Men varför då?
#1 Haha, jag tog nästan för givet att alla har TV men såklart att det inte är så.😉
/Maria
Har ingen TV, ser serier och film via datorn på en av mina två 24"-skärmar vilket funkar kanon!
// Harley

Har ingen aning
Lagom stor
Stolt ägare till tre La permer
Lagom stor. 🙂 Ingen aning om storlek.
Många har inte TV nowadays, har jag märkt. 🙂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
- Redigerat 2024-12-01 09:42 av Magi-cat
Har ingen TV.
Har ingen aning men en tv har jag dock inga kanaler sen 19½ år slängde antennkabeln blev less på alla tv program så idag köper jag in serier på DVD så jag får se på sånt jag tycker om 📺
Ingen aning, och hittar inte måttbandet för att mäta.
Jag köpte den för några hundralappar på second hand så den är inte jättestor eller jättemodern. När jag flyttade in hade jag ingen TV alls i typ ett halvår, och helt ärligt var det främst för att det såg så tomt ut framför soffan som jag tillslut slog till när jag hittade en billigt. Den är igång några gånger per år när mamma eller syrran sover över. Då via streaming, jag har inga kanaler (vad jag förstått krävs kabel till antenn-uttaget och det är i motsatt hörn av rummet = mer krångel än det är värt)
Resten av tiden kollar jag på datorn.
//Jessie
- Redigerat 2024-12-01 09:33 av Scorpio97
Har en 42-tummare. Rätt storlek till mitt rum. Med svängbart underrede så att man kan se från olika håll. När jag är ensam hemma, ser jag på Tv vid matbordet, både vid frukost och middag.
Sonen har Tv i allra största modell, tror att det är 65 tum, kanske mer. Den är gigantisk.
Vår TV är 40 tum.
Vi hade en större tidigare men det blev alldeles för stort estetiskt så vi skaffade mindre.
/Maria
48 eller 50 tum. Är helt nöjd med den 🙂
Har ingen tv. Inte haft på många år. Jag kollar på allt online.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Har en SMART-tv där det inte längre går att ladda ner appar, superirriterande faktiskt. Den hittar inte ens Tv4play
I vardagsrummet har vi filmduk istället för tv, den är ca 2,5 meter bred. I sovrummet har vi tv som jag tror är 49 tum.
/Christina
Har bara plats till en 32 tums tv, så det är vad jag har. Är inte så nöjd med den. Det blev ett "hastköp" eftersom den gamla började strula och bara fungerade när den själv ville. Har funderat på att köpa en ny, men får se hur jag gör.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Vi har en på 43 tum. Jag köpte den när jag bodde själv i en etta och då passade den perfekt.
Nu när vi bor större känns den liten ibland. Men det är inga som helst fel på den, så vi köper ingen ny än 😊
Det är en smart-tv. Vi streamar allt 😅
/Fia ☁️
Jag har en samsung 55 tum den förra var 48 tum en sony
Vi har en 43 tum.
Jag är nöjd, men sambon vill ha en 55 tums. Dock tycker jag inte det passar riktigt med så stor till rummet.
Vi har varsina TV i våra respektive rum, plus 2 i TV-rummet. Därför att TV-rummet har blivit spelhåla för killarna 😊 Jag tittar dock nästan aldrig på TV, utan tittar mest på min iPad.
/Désirée
Minns inte hur stor vår tv är, tror runt 60 tum, sonens är runt 50 (han fick vår när vi köpte ny). Men över 65 tycker jag är för stort.
Vi har inte kanaler utan tittar via appar :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tv.
Finns det ens ff Tv.
Eller menar ni en större dator, som sitter på väggen, som beter sig och funkar som en tv, eller!?
Det är inte samma sak som en riktig tv.
Jag har inte sett en riktig tv på 15år.
Så menar du tv eller dator!?
Ganska stor skillnad.
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#23 De andra i tråden fattar vad jag menar😉
/Maria
#6: är det inte så att de ser på TV via datorn?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#26: Dels det, men också via andra platser. Där man väljer själv vad man ska se när.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#23 är tv även om den har appar och så, skillnad på datorskärm/dator och tv med appar så där har du fel.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Drygt 60 tum. Den passar bra för vi har stort rum där den står.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#24: jag ser på TV-PROGRAM! Jag ser inte på datorprogram!!
Vet inte hur stor skärmen är men den får inte bli för tycker jag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#23: Jag tror alla fattar vad Maria menar
#23 Alla, utom du, fattade vad Maria menade. Det är faktiskt så att dom flesta av oss ser på TV, det finns flera olika typer av TV-apparater, bl a så kallade Smart-TV där det finns diverse olika appar, men det är och förblir en TV. Så ditt påstående att det inte finns några TV-apparater är din egen fantasi. Besök gärna någon av dom stora elektronikbutikerna, så kommer du att hitta en mängd olika TV-apparater.
/Désirée
#32: 👍
#32: Du har faktiskt helt rätt! 😉
Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag skrev.
Klart det ff finns tv. Det vet jag ju att det gör.
Jag tänkte kanske på tv, Som tv var när jag var liten, när man var tvungen att gå fram till tv,n för att byta kanal och ha antenn på taket för att få bild.😅
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
Vet inte storlek.
Vi har ett stort utbud på kanaler och även mycket film.
Tvn är alltid igång. Även om vi inte tittar. För sällskap då jag ofta är själv hemma. Behöver höra röster
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag har ingen TV, men kollar på TV-program på min laptop eller ipad. Jag bor inte så stort och tycker att en stor TV på väggen eller på en möbel tar för mycket plats. Numera har katterna istället ett takhögt klösträd där jag förr hade en riktig TV. Eftersom jag bor själv och inte tittar på TV de gånger jag har besök har jag inget behov av större TV-skärm.
Sajtvärd Katter iFokus
Jag har en 65" TV som jag har till TV-spel, titta på filmer eller på on-demand-program/youtube. Köpte den på rea för ca 3 år sedan och har en adapter, så jag kan spela mina gamla tv-spel.