Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 225 ggr
Maria
3

Drömresor

Har ni några resemål ni drömmer om?

/Maria

Fridaaaa
0

Island. Rida islandshästar i deras "rätta miljö". Och bada i varma källor

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Moon AppleGrey]
1

Frankrike och Kroatien.

Skulle också vilja åka tillbaka till Tanzania.

Maria
3

#2 Kroatien kan jag verkligen rekommendera. Har varit där två gånger.

Jag skulle vilja åka runt i Cornwall England. Det var så länge sedan jag var där och minns det som magiskt. Min man är inte lika sugen😉

/Maria

Herveaux
2

Oh ja!
Skottland (+ Shetlandsöarna), Irland och London ligger högt på listan.
Sleepy Hollow strax utanför New York vore en dröm att besöka under Halloween.

// Harley

Calcifer
1

Om jag skulle bli rik någon gång skulle jag åka tillbaka till Japan, och göra en resa från ena änden av landet till den andra och upptäcka och utforska både turistställen men även småstäder och dylikt.

Sen Irland, definitivt. Skulle gärna om jag kunde åka som volontär till t:ex Afrika också, men det är ju inte direkt möjligt för mig.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

CasaRamon
1

När jag var yngre, ville jag åka till Australien, Tasmanien, där jag bott som liten. Vi emigrerade dit då.
Men nu som äldre, så blir det kortare resor. Spanien främst. Har nu bokat resa till Mallorca i slutet av september. Skönt att förlänga sommaren.

Emo
1

Jag trivs bäst hemma.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

kara_murray
1

Jag gjorde min drömresa till Skottland för ganska många år sedan. Jag skulle kunna tänka mig att åka dit igen!!
Sedan hat jag en liten önskan att åka till Japan men det är långt i framtiden…..

[Moon AppleGrey]
1

#3: ja, det ser ju väldigt fint ut där. 😊

DesK
1

Jag drömmer om att åka till Nya Zealand, Japan och Skottland.

/Désirée

Zadeira
2

Jag skulle resa till Visby, samt se resten av Gotland. Är inte så sugen på utomlands.

Maria
1

Båtluffa i Grekland skulle jag gärna gjort igen om jag orkat.
Så vansinnigt roligt.

/Maria

[Undertaker]
1

Island, Brasilien, Japan, Nya Zealand och Mexiko. Tror det nog vore de länder jag inte besökt men hemskt gärna vill få resa till. Både för naturen men även för att få se samhällena och länderna i sig.

(Där jag haft turen att få ha varit: USA, Cap Verde, Curaçao, Grekland, Frankrike, Tyskland, Italien, (Schweiz ;)), Ungern, England, Danmark, Norge. Så resor till andra kontinenter är något jag verkligen skulle vilja göra mer.)

London var nog något av en drömresa men har vid det här laget varit där ett par gånger och skulle aldrig tacka nej till ytterligare en London eller England resa. Underbart land.
Sal (Cap Verde) och Curaçao blev nog ”drömresor” efter att jag varit där och sett hur det ser ut. Väldigt häftiga öar.

[Moon AppleGrey]
1

#11: Gotland hade jag glömt.
Det är ett ställe jag aldrig varit på men skulle vilja se.

flocken
1

Jag vill hyra husbil och åka Sverige runt 🙂

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering