Törstsläckare
Nu när vi närmar oss sommaren så undrar jag vad ni tycker är den bästa törstsläckaren🙂
/Maria
Eh, vatten?
vatten
Edit ….dublett
Sorg är kärlek som blivit hemlös
- Redigerat 2023-05-30 13:53 av beem
Jag säger också vatten. Om det är riktigt varmt blandat med Resorb vätskeersättning.
Iste. Smaken av vatten får mig tyvärr att må riktigt illa.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Nät jag jobbade i hälsokostbutik några år som ung så upptäckte jag äppelcidervinäger.
Sedan dess har jag druckit det mer eller mindre dagligen.
Jag tycker det är en perfekt törstsläckare.
Så jag har druckit det i närmare 40 år😃
/Maria
Vatten, eventuellt med Resorb.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Tjeckisk alkoholfri öl.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Gillar att blanda iordning måltidsdryck av hallonvinäger.
Gurkvatten är också gott.
Vatten tror jag…
/ en djurälskare 😝
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
STAY
WEFLIP
Coca cola Zero, annars riktigt iskallt vatten
//Jessie
Isvatten gärna med citron till men även resorb dom där riktigt varma dagarna. Egentligen skulle man göra egen vätskeersättning men det blir sällan av numer när resorben finns.
Vatten är så gott sen brukar det få stå i kylen så det blir så där riktigt kallt när jag tillsätter isen.

Kallt kolsyrat vatten.
Vätskeersättning helst hemgjord när så behövs
Stolt ägare till tre La permer

#0: kallt svart te.
#14: Det har jag aldrig testat.Är det te + vatten som är väl kyld ?
- Redigerat 2023-05-30 16:56 av beem

#15: det är vanligt kokt te som fått svalna.
Kallt kranvatten är det godaste enligt mig.
/Christina
Coca cola! 😛😛😛
Jag gillar inte vatten, så har jättesvårt för det
Kall cider eller kall läsk.
Inte så hälsosamt men unnar mig det lite mer på sommaren, för vätskan är viktig :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mineralvatten med nån god smak, gärna annanas eller citron.
#16: Det måste jag testa i sommar Tack för tipset.
Iste, gärna gjort på grönt te med citrussmak.
Annars håller jag med Maria, vatten med äppelcidervinäger! Både gott och törstsläckande, det känns som att det "återfuktar munnen" på ett helt annat sätt än vanligt vatten. Man kan gott kosta på sig lite finare märke, till städning och annat kör jag budgetvarianten.😀
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Iste!
/Fia ☁️
Vatten eller ayran, köpt vätskeersättning ifall det är extra varmt och jag svettar riktigt mycket
Varje morgon, dricker jag äppelcidervinäger i vatten. Tyckte inte om det från början, men nu tycker jag att det är gott. Det smakar också olika med olika märken.