Barfota
Gillar du att gå barfota?
Stolt ägare till tre La permer
Går alltid barfota hemma. Som barn gick jag gärna barfota utomhus också, men det blir inte lika mycket numera. Fast får jag chansen så gör jag gärna det.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Inomhus om det är otroligt varmt. Annars inte, eftersom jag har så kalla fötter.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2023-03-24 12:28 av Tarotstollan
Går ganska ofta barfota när jag är hemma men skulle inte gå utomhus (förutom på vår uteplats förstås) barfota, det är rätt äckligt med tanke på vad som kan ligga på marken 😂😬
/Christina
Jag går nästan alltid barfota på sommaren, inte så ofta annars.
/ en djurälskare 😝
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
STAY
WEFLIP
Ute älskar jag att gå barfota.
/Maria
Springer ofta runt barfota på sommaren. Eller cyklar barfota. Kan även gå barfota på stan om gatan känns okej. Sen beror det också på underlaget/platsen, vilken gata det är och hur mycket folk som rör sig där.
Samt förstås då om man stöter på glas, då åker skorna självklart på.
Men mycket barfota, ja. 😁

Älskar att gå barfota både innomhus och ute
Stolt ägare till tre La permer
Nej, har alltid strumpor på mig.
/Fia ☁️
Jag går alltid barfota hemma, inomhus. Tycker strumpor är obekvämt och oftast tycker jag det blir för varmt.
Utomhus går jag aldrig barfota för då tycker jag det är obehagligt.
//Jessie
Ibland. Mycket på sommaren
Jag är lättenfrusen om fötterna , går sällan barfota annat än sommartid
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.