Smink
Blev inspirerad av Soligajag som pratade om smink i en annan trĂ„d.đ
Brukar ni sminka er?
/Maria
Nej, har aldrig varit varit intresserad av det. Testade mascara nÄgra gÄnger men glömde alltid av att jag mÄlat mig och kliade mig i ögonen, sÄg ju ut som en tvÀttbjörn senare.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Nej, jag har aldrig haft intresset och kan inte sminka mig sjÀlv. SÄ jag har varit sminkad en handfull gÄnger i mitt liv, nÀr det har varit nÄgot speciellt och min syster har sminkat mig :)
//Jessie
Jag sminkar mig nÄgra gÄnger i veckan, men ganska lite. Fyller i ögonbrynen, böjer fransarna och har mascara.
Fast nu nÀr jag gjort lash lift kÀnner jag inget behov av att sminka mig sjÀlv.
(Lash lift Àr nÀr man böjer + fÀrgar fransarna pÄ salong och det hÄller i flera veckor. IstÀllet för att böja, fÀrga eller anvÀnda mascara sjÀlv hemma.)
/Fia âïž
Jag sminkar mig ibland men inte sÄ ofta.
Förr sminkade jag mig alltid. Inte mycket men varje dag jag jobbade eller skulle trĂ€ffa folkđ
Idag har jag knappt nÄgra ögonfransar kvar. De Àr fÄ och spretar nedÄt. Förr var jag stolt över mina lÄnga ögonfransar.
Ska jag trÀffa folk sÄ anvÀnder jag lite fÀrgat lÀppglans bara.
/Maria
Ett par gÄnger om Äret ungefÀr.
"NÀstan allt gÄr att anvÀnda till hÄret"
VÀrd för HÄr, TrÀning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare pÄ Sagan om ringen, HÀlsa, Goth, à terbruk & Musik

Aldrig och har aldrig gjort det.
Stolt Àgare till tre La permer
Nej jag Àger inget smink ens jag hade inte ens smink nÀr jag gifte mig har provat men det kÀnns vÀldigt obehagligt
AnvĂ€nder smink nĂ€stan varje dag men vill att det ska se naturligt ut. Har alltid varit lite mörk under ögonen (ett slĂ€ktdrag đ ) sĂ„ det vill jag tĂ€cka över för att se piggare ut. Gillar att fylla i brynen alt. fĂ€rga brynen, för det gör mycket för hela ansiktet. LĂ€tt foundation om jag vill dölja nĂ„gon finne och sĂ„ lite mascara och rouge.
Gillar inte att se "spacklad" ut och vara sminkad sÄ att jag inte ser ut som jag.
Mina favoritprodukter pĂ„ bilden đ
/Christina
Nej nej och Ă„ter nej jag Ă€r alldeles för liten đ
Jag anvÀnder smink, men inte varje dag, nu pÄ vintern en fÀrgad ansiktskrÀm, puder, lite rouge och lÀppstift.
#12: Glömde skriva mascara.
Ibland, men det ska se naturligt ut och jag har inga som helst bekymmer med att vara helt osminkad.
/Désirée
Ja, jag sminkar mig varje gÄng jag ska till jobbet eller Äka ivÀg. Men inte nÀr jag bara gÄr hemma
Men har bara mascara och kajal
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
#10 Ăr du nöjd med mascaran frĂ„n Caia?đ
/Fia âïž