Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 283 ggr
MonicaLagerquist
1

Ullared

Har du varit på Ullared och shoppat??

Stolt ägare till tre La permer

Maria
2

Ja tyvärr 😃

/Maria

Scorpio97
2

Nej, aldrig. Är inte sugen på det heller :)

//Jessie

DesK
0

Ja, men eftersom jag bor nära Göteborg, så ser jag ingen anledning att åka dit numera.

/Désirée

Lona
1

Ja, tre gånger. Sist hade jag vägarna förbi så jag gick in för att köpa hundmat. GeKås på 45 min blankt!👍

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

aggeelin
2

Aldrig och har inte planerat att göra det!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

citytjejen
1

Nej aldrig. Är en bit att åka för mig och skulle inte åka dit enkom för att besöka stället. Skulle vi ha vägarna förbi så kanske, men då ska det vara i princip folktomt. Och det är väl nästan aldrig där 😅

/Christina

OberonsMatte
1

Nä usch, jag såg några TV-program om det stället och det räckte mer än väl.

Sajtvärd Katter iFokus

[Moon AppleGrey]
1

Nej.
Efter en timme inne på dollarstore så är man helt matt. Vågar inte tänka på hur det skulle vara efter en dag på ullared. 😅

Syntium
1

Ja, några gånger men det är alldeles för stort egentligen. Man hinner knappt igenom allt, brukar få prioritera avdelningar, orkar inte hur mycket som helst.
Känns lite onödigt att det ska vara vanlig matbutik också, det enda de inte har är skoe (det får man köpa i nån av affärerna runtomkring)

"I'm too old for this shit."

flocken
0

Blev dit lurad när vi ändå åkte förbi. Efter 15 min hade jag panikångest och min man fick leda mig ut. Var inte återställd på en vecka.
Helvetet på jorden.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Nephi
0

Jajjemän! BRF försöker ordna resa dit en gång om året 😊

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

Tarotstollan
0

Har aldrig varit där och tror inte jag skulle tjäna så mycket på det och heller inte orka gå runt där.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

RackarFia
0

#9 Nu finns det skor på plan 2.

Jag har varit på Gekås mängder med gånger. Bodde 30 minuter bort förut, nu har vi ca 1 timme dit.
Tycker om att åka dit. Men jag vet ju var allt jag ska ha/kolla på ligger så jag behöver inte gå igenom alla avdelningar eller leta länge efter saker. Kan tänka mig att det är jobbigt/överväldigande om man måste det.

Vi kan dessutom åka en vardagskväll/eftermiddag då det är mycket mindre folk. Och undviker att åka dit under högsäsong😊

/Fia ☁️

Zadeira
0

Vi gjorde en grej av det när jag fyllde 30 för fem år sedan och hyrde stuga över natten, käkade tårta och drack gott, men rent ekonomiskt tjänar man ju inget alls med tanke på alla lågprisvaruhus överallt. Det dröjer nog 5 år innan nästa besök. Får kanske göra det till var tionde födelsedag.

Åsa S
0

Jag har varit där 1gång och vill aldrig åka tillbaka som tur är fick min man nog med av 1 besök.

MonicaLagerquist
2

Jag har varit där en gång.Sommaren 1988.
Väntade mitt sista barn då.Visste inte könet på barnet men när jag kom hem hade jag köpt blåa babylakan och det visade sig att jag hade köpt rätt lakan.
Numer skulle jag aldrig sätta min fot där.Hatar att handla och gå på så stora ställen när man är synskadad är helt galet.

Stolt ägare till tre La permer

CasaRamon
2

Jag tycker inte om stora varuhus. Blir bara stressad. Däremot handlar jag gärna på Dollarstore och Rusta, som har det mesta till lågpris. Men vad jag önskar att dom ville dra ner på musiken, som i sin tur gör mej irriterad.

TatsuOni
2

Nej. Och jag är glad att slippa 😅

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Soligajag1
1

Ja , jag har varit där 1 ggn med familjen för 30 år sen , ,

Vi bodde i husvagn på en camping , så vi rullade in på Ullared tidigt på morgonen. Men efter det , , Nej tack . ingen mer gång.
😁

HH 🙂

91Marran
0

Jag gillar Ullared. Var några år sedan sist. Sugen på att åka igen.

Mvh
Mig

Tellberg35
0

Tveksam shopping, men campingen är bra på sommaren.