Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 163 ggr
MonicaLagerquist
1

Solarium

Brukar ni sola i solarium?

Stolt ägare till tre La permer

citytjejen
1

Nej, det är nog 25 år sen, minst, sen jag gjorde det. Nu använder jag brun-utan-sol-creme om jag vill få lite färg 😊

/Christina

TatsuOni
1

Nej. Jag misslyckas med att undvika solen varje sommar 😅 Jag vill helst vara blek, men blir brun av att titta på solen typ 🤪

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

• Redigerat 2022-10-24 15:05 av TatsuOni
DesK
1

Nej, jag har aldrig solat i solarium

/Désirée

[Undertaker]
2

Aldrig och tänker aldrig göra det. Jag har svårt att få någon form av färg (om jag ens får någon) och bränner mig snabbt.

Maria
2

När jag var ung men nu är det mååånga år sedan.

/Maria

Carmarino
2

Inte sedan någon gång på 80-talet, och då hände det bara en eller två gånger. Klarade inte av att ligga raklång på rygg på en hård solariebänk. Plus att jag inte blir brun utan bara bränner mig knallröd.

Däremot hade vi en "sollampa" till ansiktet när jag var liten. Den fick jag sitta framför några gånger.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

MonicaLagerquist
2

Nej jag har aldrig solat i solarium

Stolt ägare till tre La permer

Tellberg35
2

#0: Förr, nu var det ett tag sedan.

Scorpio97
2

Nej, har aldrig gjort det.

//Jessie

Magrat
2

Aldrig gjort. Men å andra sidan var jag den som fick gå och bada i långärmat och sitta under parasollet. Aldrig tålt solen, blir som en kräfta, får feber och när det lägger sig är jag blek igen.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Zadeira
2

Har aldrig gjort det. Solar aldrig medvetet i solen heller numera, typ ligger och pressar.

Fridaaaa
3

Nej aldrig, inte bra för huden

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
1

Förr gjorde jag det , älskar solens strålar på sommaren , 😊👍
Kan ligga och njuta länge , men inte i solariet . .

HH 🙂