Klänning
Ja jag föredrar på nätet, vi har uselt utbud på kläder i stan. Och nu under pandemin har jag inte varit på någon galleria. Första gången var nu i maj, efter 2,5 år utan.
Mer fint på nätet och bättre priser :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#0 Jag beställer aldrig på nätet.
Sällan jag köper kläder men när det händer så vill jag helst prova eller känna.
Hoppas du blir nöjd.
/Maria
#1:
JA, så var det ju under pandemin .Jag va inte alls på stan eller så , vi umgicks hemma och jag beställde kläder och skor och andra varor på nätet , beställer för ett visst belopp, tex, 400:- då är frakten gratis.
HH 🙂
#2:
Okej, , så är ju jag med helst , vill prova och känna .
Hoppas att jag blir nöjd , jag hör av mig sen när klänningen kommer.
HH 🙂

Fin klänning
Jag köper så sällan kläder och oftas på loppisar
Stolt ägare till tre La permer
Jag vill se det jag köper. Jag har tidigare i mitt liv "Skickat efter" och fått så mycket som jag inte förväntat mig. Jag handlar i fysisk butik så länge de finns.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#5:
Tack tack !
Det gör jag med , men tänkte att en ny klänning vill jag ha.
😊
HH 🙂
#6:
Okej , den ser skön ut !
Ska bli spännande o se hur klänningen ser ut .
HH 🙂
#7:
Jo , så är jag med.
Vill helst prova innan jag köper nåt.
Men såg den här klänningen och tyckte den va fin.
Passar den inte så skickar jag tillbaka den. 😊
HH 🙂
#10 Det är också en orsak till att jag inte handlar på nätet
Så himla besvärligt att skicka hit och dit.😉
/Maria
#0: Ursnygg klänning. Hoppas att den motsvarar bilden. Jag handlar allt på nätet .Jag tycker inte att det är besvärligt att skicka tillbaka. Jag gillar inte att gå i affärer och stå i varma provrum. Jag vill prova hemma. När jag senast köpte baddräkt, så beställde jag 5 olika och skickade sen tillbaka 4. Då kunde jag prova hemma i lugn och ro, utan att någon expedit kommer in och "vill hjälpa till". Dessutom är priserna oftast lägre på nätet, med fri frakt. Möjligen får man betala retur ca 50:- men det är det värt, enl mej.
Jättesnygg klänning!
Beställer på nätet ibland, oftast från butiker/märken där jag har koll på vilken storlek som brukar funka.
/Christina
#12:
Va kul !
Jag gillar verkligen denna klänning , hoppas den motsvarar bilden .
Billig tyckte jag den va 229 :- + frakt 49:- , 278 :- totalt. 😊
HH 🙂
#13:
Tack tack !
Va trevligt ! 😊🥰
HH 🙂
#14: Väldigt bra pris. 👍
#16:
Tack så mycket !! det tyckte jag med , hoppas att klänningen är ok, får se hur länge jag får vänta på den. Det brukar ta 2 veckor.
HH 🙂
Den klänningen såg verkligen skön ut!
Jag tycker om att köpa från nätet. Det finns liksom mer att kolla på :D
Beställer överhuvudtaget inte på nätet. Främst pågrund av klimatskäl då det påverkar klimatet något extremt med alla transporter som ska göras hit och dit, ännu värre ifall man skickar tillbaka kläderna för att de inte passade.
#19:
Okej , , ja, jag tänker väl inte så .
Tyckte klänningen va snygg och ville prova och beställa , hoppas den är lika snygg som på fotot när den kommer .
HH 🙂
#0:
Jättefin!!
Nej man vill ju gärna prova kläderna innan man tar beslut. Tycker det är onödigt jobbigt att förpacka och skicka tillbax kläder man inte vill ha. Så jag handlar sällan på nätet.
#21:
Okej !
Då får jag verkligen hoppas att jag gillar den . 😊🥰
HH 🙂
Jag beställer en del på nätet. Har svårt att hitta större storlekar i butik som inte är svindyra, men har hittat ett par butiken på nätet med bra priser på större storlekar. Har bara behövt skicka tillbaka nån enstaka gång, men gillar att man kan prova hemma och verkligen känna efter i lugn och ro.
Väldigt snygg, förstår att du ville ha den. Själv har jag så gott som köpstopp i några år för miljöns skull. Men häromdagen såg jag en bild på en klänning som jag ville se i verklighet för jag behövde något nytt. Den var fin på bilden och såg ut att vara i bomull. I verkligheten var den i någon gummiktig resår, jättekonstigt stelt material, inte alls snygg. Hoppas du har mer tur.
#24: nej va tråkigt 😒🙄
#25: Nej det gör inget, jag klarar mig utan den. Köper ju hellre på second hand och syr om.
#0 Hur har det gått? Har du fått din klänning ännu?
/Maria
#27:
Hej , nej , det har inte gått så många dagar , tar nog några dagar till. Men jag hör av mig och tar foto på den då , 😊👍😀
HH 🙂
#28 Så bra🙂
Det är ytterligare en orsak att jag inte vill handla på nätet.
Jag vill ha "grejen" NU. Jag har inte tålamod att vänta oftast😉
/Maria
#29:
Haha, , , Va rolig du är !! "skrattar gott" , , man måste ha tålamod med detta och allra helst när postnord bara delar ut post varannan dag nu . Då är det bara att vänta , , "grr" , ,
HH 🙂
#30 Varannandagsutdelning är tortyr när man väntar på något i posten!
#31 Paketutlämning är dock dagligen fortfarande, är brev och så som är varannan dag :)
#32 Så är det här med med stora paket som går direkt till paketombudet. Men när man väntar på något brev eller litet paket som ska komma i brevlådan är det varannan dag.
#33 Ja då är det varannan dag. Men vet vi inte hur detta kommer :)
#0 Har du fått din klänning?
/Maria
#35:
Nej det har jag inte fått . Det brukar dröja , ,
HH 🙂
#36 Hur länge brukar det dröja?
/Maria
De kläder jag köper beställer jag mestadels på nätet. Jag verkligen ogillar att ströva runt i butiker och stå i trånga provrum och köer inte minst.
Många har fri frakt och även fria returer så då är det bara att skicka tillbaka om plagget inte passar.
Klänningen i #0 var jättefin! Hoppas det inte hinner bli höst innan du får den.
#39 Då blir hon säkert glad🙂
/Maria
#40:
Jag hoppas det . annars får jag sälja den på Loppis eller skicka tillbaka den.
HH 🙂
#39: nejjjjjj
Aja, din syster blir säker glad 🙂
#39 Det är ju nackdelen när man beställer, särskilt om man inte känner till sidan sedan tidigare. Man riskerar att storleken inte passar. Men för det priset du betalade kan det ju vara värt det särskilt om du kange bort den eller så. Synd den inte passade, den var väldigt somrig och fin.

Trist att den inte passade
Stolt ägare till tre La permer
#43:
Ja , precis , Nej , jag ska inte skicka tillbaka den , jag ska sälja den på Loppiset jag ska ha Lördagen den 30 Juli här i lokalen , men ska skriva att den är NY , ej prutbar!
Det brukar alltid komma en del flickor från Thailand , dem är mindre eller finns säkert andra med .
Min syster ville inte ha den , helt fel modell för henne.
Somrig och fin , , funderar lite till OM jag ska ha kvar den , har börjat med min diet och promenader , nu ska kilona bort , mår inte bra av dem. Allt är tajt på kroppen!
HH 🙂