Handväskor
Hur många handväskor har du?
Stolt ägare till tre La permer
Jag har bara en ryggsäck.
Har en svart liten handväska i läder som jag fick som tonåring.
Den funkar än idag om jag skulle behöva mindre väska.
/Maria
Två stycken. En mindre och en större. Använder bara när vi ska iväg.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
2 st, räcker :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
4 st små handväskor , en stor .
HH 🙂
20-25 stycken skulle jag tro😁Har stora och små, dyra och billiga och allt där emellan😊
/Christina
#5 Milde tider😃
/Maria
#6: 😁
/Christina

Har en skinnryggsäck som jag haft i minst 25 år.
Jag har en som jag använder regelbundet som är den perfekta storleken. Inte för stor, men rymmer allt jag behöver ha med mig och lite till (oftast). Har även två som är väldigt små som jag brukar använda när jag har kläder utan fickor för att få med mig småsaker som mobil, nycklar osv. Men de används mest på sommaren. Tror nog att minst en av dem kommer avyttras för den större är betydligt mer användbar.
Jag har två små och en större, men använder nästan alltid ryggsäck istället för handväska. Har två ryggsäckar jag varierar mellan.
Jag har en handväska, men brukar använda min tygpåse istället :)
2 små och 2 shoppers i lägenheten, som jag växlar mellan beroende på vart jag ska och vad jag ska göra.
Har många, många fler väskor i förrådet.
/Fia ☁️
Jag har en handväska.
Ser ingen anledning till varför jag skulle behöva fler så länge jag trivs med den jag har. Jag köpte den för 20 kronor i en Second hand-butik och det var minst 10 år sedan. Men den är hel, och den funkar perfekt för mig.

Var förvarar du dina handväska?
Jag har bara en ryggsäck, "Kånken". Den hänger på en krok i grovköket som ligger precis vid vår ytterdörr.
/Maria
Min handväska har jag på dörrhandtaget, min tygpåse på fåtöljen och min skolväska, också kånken, fjällräven, är bredvid min säng

Tidigare hade jag min rygga på köksgolvet.
Men med en valp i huset lägger man inte en skinnrygga på golvet
Men nu ligger den i en garderob i hallen.
Mina ligger på hatthyllan i hallen
/Fia ☁️