Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 297 ggr
Maria
2

Sjunga...

Tycker ni om att sjunga?
Är ni bra på att sjunga?

/Maria

HaMsTeRpLaMsTeR123
2

Jag gillar att sjunga men inte sådär jätte bra haha

Soligajag1
0

Jag tycker om att sjunga ibland men har ingen sångröst alls , det va mina barn som fick den ynnesten .

HH 🙂

Syntium
1
  1. I teorin men jag känner mig inte bekväm med att göra det egentligen
  2. Ha, nej

"I'm too old for this shit."

Sindri
1

Sjunga är så nyttigt för både kropp och själ. Har nog inte världens bästa röst, men sjunger gärna med vänner och familj. Har deltagit i körsång på sommarkurs i flera år. Det har gjort gott för både min kropp och mitt självförtroende.

Maria
0

Jag gillar att sjunga. Tyvärr uppskattas det inte av omgivningen 😃 När jag frågade min son när han var liten om jag skulle sjunga sa han - Tack ändå… Även lille barnbarnet håller för öronen.

Jag var med några terminer i "Vi som inte kan sjungakören" I Annedalskyrkan här i Göteborg ända tills vår körledare tog livet av sig.😮 Tragikomiskt nästan men han var en fantastiskt musiker och ledare. Vill klargöra att familjen gått ut öppet om detta så det är inget "sladder"

Jag sjunger för Lakritz här hemma när vi är ensamma och han kan ju inte klaga…stackarn.

/Maria

[Elina07]
0

Tycker om att sjunga, är dock inte så bra på det. Men satsar jag allt och verkligen försöker så låter det bra😁

Fridaaaa
0

Nej jag kan inte sjunga haha!
Men sjunger med sonen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Pilspets
0

Nej!

Scorpio97
0

Nej, jag gillar inte direkt att sjunga. Jag kan gå och nynna med i en låt eller lite halvt sjunga med i en refräng, men senaste gången jag verkligen sjöng var nog när man var tvungen att göra det i skolan. Jag är inte bra på att sjunga men jag har ju verkligen inte övat på det heller.

//Jessie

Tarotstollan
1

Vet ärligt talat inte om jag gillar att sjunga eller ej. Kommer ju inte ihåg texten så det blir bara några rader av en sång och sen lite från någon annan tills jag upptäcker att jag sjunger på olika sånger med fel melodi också!😁

Nej, har ingen bra sångröst. När katterna lägger öronen bakåt av oljudet är det nog bäst att lägga av!😂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Roses2]
0

Jag sjunger ofta. Är rätt bra på att sjunga. Har fått en del komplimanger för min röst genom åren. Skulle väl säga att jag är över medel-bra… haha! 😆

Totum
0

Ja.
Ja.

Maria
0

Så roligt att höra att det är så många som är bra på att sjunga.

/Maria

Zadeira
0

Sjunger nästan jämt och ständigt, och har fått till mig att jag är ytterst medelmåttig vilket känns rätt rimligt. Inte dålig men inte bra.

Lia
2

Jag sjunger konstant och jag har ganska stort omfång, men det låter inget vidare direkt tycker jag. Jag är väldigt självkritisk så det skulle nog aldrig duga oavsett och jag är rädd att det ska bli fel. Däremot har jag väldigt bra gehör, så jag kan enkelt höra mycket små skillnader. Min man är musiker, så det är roligt att kunna hjälpa till med den biten trots att jag inte vill sjunga tillsammans med honom. Så kan vi dela intresset ändå ibland.