Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

LĂ€st 111 ggr
Soligajag1
2

Gottigott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Nu har jag varit till stan en runda 😊😁 Va ju tvungen att köpa en ny mobil laddare, för min ena kisse 🐈‍⬛ tuggar pĂ„ sladden 🙀

Ja ja , det gĂ„r vĂ€l över nĂ„n gĂ„ng đŸ˜ŒđŸ˜ž

Sen blev det Röda Korset , stannade dÀr o fikade o laddade mobilen ,
Gick förbi en butik som har billiga saker, allt möjligt , det blev lite godis till helgen , 😊

Köper ni lite godis đŸ« ibland?

HH đŸ™‚

Maria
2

Är det inför Halloween😉

/Maria

Maria
4

Vi kommer köpa en massa godis som jag ska förpacka i smĂ„ pĂ„sar till alla monster som knackar pĂ„đŸ˜Š

/Maria

Soligajag1
1

#2:

FörstÄr det , , haha. . skrattar .
Nej , inte halloween , , det va ett tag sen jag hade sÄnt .

Va trevligt för er ! Det Àr skoj ju , ,

HH đŸ™‚

Zadeira
1

Åh, Salmiakki, det var lĂ€ngesen men det Ă€r sĂ„ gott!

Soligajag1
1

#4:

Ja, verkligen !

Jag skulle ha köpt flera askar .

HH đŸ™‚

[EM_L]
2

Äter knappt sötsaker. DĂ„ och dĂ„ dock. Och brukar inte Ă€ta lösgodis utan det Ă€r mer mörk choklad och sĂ„nt natursnacks.

[Leifsdotra]
2

Ja, vi köper lösgodis till helgen ibland. 4 personer i familjen och alla gillar olika sÄ lösgodis blir bra för dÄ kan vi plocka smÄ mÀngder av allt. Choklad till maken, gelegodis till ena sonen, sura godisar till andra sonen och lakrits till mig!

sp0ngeb0b
1

Jag brukar köpa nÄgot gott till varje helg. Vad beror pÄ vad jag Àr sugen pÄ. Glass, godis, chips, choklad eller nÄgot annat gott. Antingen köper jag det i samband med veckohandlingen eller sÄ gÄr jag ner till den lilla butiken precis i nÀrheten av dÀr jag bor pÄ fredagkvÀllen.

CasaRamon
1

DÄ jag inte Àter sötsaker eller chips, sÄ blir det 2 bitar 74% choklad och flÀsksvÄlar.