Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

LĂ€st 191 ggr
Soligajag1
1

Present 🎁 Julklappar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hejsan 😊

Brukar ni köpa nÄgon present till eran kompis , syster , mamma , pappa nÀr nu hÀlsar pÄ ?
Har ni börjat handla Julklappar redan? 😊🎁

Jag va till ett Loppis / Second Hand , dĂ€r sitter det tjejer o killar och tillverkar olika saker som fina sten prydnader , grytlappar . Kuddöverdrag. 😊

Vad tycker ni ? Passar kuddöverdragen ihop med överkastet ?

HH đŸ™‚

sp0ngeb0b
3

Vilka fina grejer. Jag tycker fÀrgerna i kuddfodralen gÄr bra ihop med överkastet :)

Jag brukar inte köpa nÄgot nÀr jag gÄr bort, om inte personen ifrÄga fyller Är. Tycker det Àr lite onödigt. Men dÄ Àr jag ocksÄ minimalist och tycker att prylar överlag Àr onödigt om de inte fyller nÄgon funktion, dÀrför Àr jag skeptisk till presenter överlag. Jag vet inte varför man ger presenter nÀr man gÄr bort, jag föredrar att bjuda tillbaka en annan gÄng i stÀllet :) Julklappar har jag inte börjat handla Àn, men har börjat fundera litegrann pÄ vad jag ska köpa i alla fall.

Lona
1

Min kompis och jag gör adventskalendrar med julklappar till varandra, hon brukar dessutom fÄ en "födelsedagskalender" eftersom hon Àlskar paket.
Jag samlar smĂ„saker hela Ă„ret som kan funka i kalendern. 👍
Annars Ă€r jag nog mest noga med att hundarna fĂ„r födelsedagspresenter och julklappar. 😆😂
De har varsin julstrumpa som det brukar hamna en del smÄtt och gott i.

"Jag Àr inte klok men jag Àr smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Soligajag1
1

#1:

Tack sĂ„ mycket !’😊

HH đŸ™‚

Soligajag1
1

#2:

Va roligt! Jag vill oxĂ„ lĂ€ra mig att tillverka en kalender 📅 vilket material anvĂ€nder du ??

HH đŸ™‚

Maria
3

Min mamma var fantastisk pÄ att alltid komma med smÄ presenter. Det behövde inte vara mycket men hon hade alltid med sig nÄgot som ett paket servetter, nÄgra ljus, en blomma och sonen fick alltid smÄ saker.
Jag minns att jag alltid blev sÄ glad och jag har anammat hennes tradition.
Hon sa alltid "Jag har en liten grej till dig"

Min morfar som dog nĂ€r jag var mycket liten var likadan. Jag minns en svart docka jag fick. Det var en nunna🙄 Det var det enda roliga han hittade i tobaksaffĂ€ren innan han besökte oss.

/Maria

Soligajag1
1

#5:

Åhh, , sĂ„ trevligt .
Man blir sÄ glad av dessa gÄvor .
Va kul att din morfar hittade denna docka.

HH đŸ™‚

Lona
1

#4: Först hade jag en sĂ„n dĂ€r klassisk broderad med en tomte och 24 ringar pĂ„. Mamma sydde den till mig nĂ€r jag var vuxen eftersom jag "alltid velat ha en sĂ„n". đŸ„°
DÄ ville min syster och min bÀsta kompis ocksÄ ha sÄna sÄ hon fick brodera tvÄ till

Min kom bort i en flytt, min kompis och jag har sedan haft varsin tygkalender frÄn Nyblom & Kollén men de har ju tyvÀrr gÄtt i konkurs. De hade annars jÀttefina textilgrejer!
Adventskalender

"Jag Àr inte klok men jag Àr smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

• Redigerat 2021-10-15 12:16 av Lona
Maria
1

#6 Synd bara att det mesta av mina barsomssaker och minnen som foton försvann nÀr pappa dog.

/Maria

• Redigerat 2021-10-15 14:16 av Maria