Grönsaker
Ja, jag äter mycket grönsaker :) Pratar man om grönt som en bredare kategori så äter jag mest ovanjords-grönsaker, mindre mängder rotfrukter och bär, men sällan söt frukt (däremot en del avokado).
//Jessie

Ja grönt till varje måltid. Ibland blir det vegetariska måltider
Stolt ägare till tre La permer
Ja, min mat består nog till 80 % av grönsaker numera efter jag fick diabetes.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
På sommaren ja, eftersom jag ju odlar mycket grönsaker men köpta grönsaker tycker jag inte alltid är nån höjdare men jag försöker få ner rotsaker och bönor och liknande i maten på vintern.
#0:
Ja , det gör jag , men det går i vågor , ibland massor , ibland ingenting. en bit gurka , tomater äter jag så gott som varje dag.
HH 🙂
Vi äter mycket grönt och även frukt.
/Maria
Jag äter också mycket frukt och grönt. Till varje måltid.
Jag får dock inte ha det ifred då det bor ett gäng i köket som gärna delar allt sånt med mej : )
Jag äter mycket grönsaker; kokta, råa, till varje måltid.
Och jag äter mycket bär. Jag har blåbär och lite hallon kvar i frysen som jag plockade ifjol. Nog dags att äta upp dem snart haha
#1: Precis så äter jag också.
äter mycket frukt och bär
Väldigt lite grönsaker
Sonen och sambon äter mer grönsaker
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
När jag säger grönsaker så menar jag rotfrukter också.
Det ingår liksom i "grönt" för mig😉"
/Maria
Grönsaker, inkl rotfrukter, och frukt i någon form varje dag. 😋
Jag äter gärna mycket grönsaker. Jag är van med det sen jag var liten, min mamma odlade mycket grönt och så gjorde även min mormor. Jag lagar också gärna vegetarisk, häromveckan gjorde jag en mycket god tomatsås! Min bror är kravodlare och jag försöker odla lite hemma på sommaren
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet