Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 168 ggr
Maria
2

Smekmånad

Ni som är/har varit gifta. Har ni varit på smekmånad?

/Maria

flocken
2

Tja det är hur man ser på det 😄
Efter bröllopet åkte vi hem. Dagen efter var det städning av lokal o hämta barnen.
Sen åkte vi till en camping på Öland med barn o hund ett dygn.
Vi hade skilda sovrum o sov med varsitt barn.
Men vi försöker åka iväg på spa weekend ibland.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2

Vi var aldrig iväg någonstans efter bröllopet.
Trots ett litet bröllop och middag hemma hos mina föräldrar så var våra pengar slut. Vi hade inte så mycket på den tiden och då kostade ringarna, min klänning var på rea och mitt diadem från Buttriks haha😊
Dessutom så skulle man till fotografen. Ganska onödigt men det hörde liksom till upplevde jag. Annons i tidningen också.

Hade vi gift oss idag så hade det varit på ett helt annorlunda vis.

/Maria

citytjejen
3

Vi åkte till Prag😀
Det var så här, vi bokade Prag för att åka dit som en vanlig resa, alltså inte bröllopsresa. Vi hade pratat om att gifta oss och när vi bestämt oss och fixat ringar så tänkte vi att vi kan ju ha bröllopet dagen innan vi åker till Prag och så får det bli vår bröllopsresa. Det blev jättebra! I juni firar vi nio år som gifta💑

/Christina

Maria
2

#3 Något sådant spontant hade jag tyckt varit jättekul och romantiskt.

/Maria

flocken
1

#2: vi hade ett litet bröllop. Bara familjen och några vänner. Men vi blev ändå 45-50 st. Bara min syster o man har 4 barn med respektive.
Bjöd på exotisk planka o tårta från Coop.
Vi betalade själva

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Leifsdotra]
1

Näe, vi har varit gifta i 25 år om ungefär en månad och jag väntar fortfarande på smekmånadsresan!
Vi hade precis köpt hus, ett rejält renoveringsobjekt så vi valde bort smekmånad för att istället lägga pengar på renoveringen.

citytjejen
0

#4: Ja, det var så mysigt och kunde inte blivit bättre 😊

/Christina

MonicaLagerquist
1

Nej vi åkte inte på bröllopsresa.Med två små barn och ett tredje på väg och ett snabbt bröllop som bestämmdes på någon vecka så blev det inget av det.

Stolt ägare till tre La permer

CasaRamon
3

Det blev ingen bröllopsresa för oss heller. Vi lade pengarna på vårt nyinköpta fritidshus istället. Vi firar 44 år den 19 juni, samtidigt som kungen och drottningen och Viktoria och Daniel. 😀