Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketterresor-och-kulturerövrigt
Läst 168 ggr
MonicaLagerquist
0

Garaget

Ni med garage. Får plats med bilen där eller är det fyllt med bråte?

Stolt ägare till tre La permer

DesK
0

Jag skulle få plats med bilen, men det går inte att köra in den, för tröskeln är för hög. Sen har jag en bra carport, så bilen bor där och garaget är förråd, jag har ingen källare och inget förråd, så det funkar bra för mig så här.

/Désirée

Vixxen
2

I garaget står bilen.

Maria
2

Vi har tyvärr inget garage.

/Maria

Totum
1

Bilen står i garaget.

MonicaLagerquist
2

Vi har ju byggt om vårt garage så numera är det en blomrum ett syrum och ett mekarrum.Bilen får stå ute.Önskar mig en carport.Får väl se om det blir något framöver.

Stolt ägare till tre La permer

oh-la
2

Vi har 4 garage på fastigheten, men bilarna står ute. Släpet står i ett, ett är verkstad där vi byter däck och fixar med bilarna. Garaget i källaren till huset använder vi som byggrum för huset. Där står alla sågar, verktyg och det virke vi använder. Carporten är för tillfället full av ved (efter att gamla vedförrådet byggdes om till hönsgård) samt uppställning för trädgårdstraktor och andra mindre fordon. Det är alltså inte fyllt med bråte, och vissa fordon står i garage, men inte våra bilar.

Fridaaaa
1

Vi har ett jättegammalt garage, så vi hade inte kunnat köra in även om vi inte haft saker där pga att då hade vi inte kommit in och ut från bilen.

Där står utemöblerna just nu, cyklar och sånt

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Caeli
1

I garagen finns bilarna och cyklarna.

Vid mitt förra boende fanns inget garage så bilen fick stå utomhus. Med allt vad det innebar av uppbrutet tanklock och bensinstöld samt snö och isiga rutor som måste skrapas. Så nu när jag har garage så skulle jag aldrig kunna tänka mig att ha någonting annat där än bilen! Den har första prio! 🙂

Åsa S
1

Vi bor i lägenhet men har varmgarage till bilen, man får bara ha bilen där inte en massa skräp så vi har bara bilen där

[Leifsdotra]
1

Vi har dubbelgarage och skulle kunna få in en bil, men yngste sonens a-traktor står där pga renovering. Så "min" bil har fått stå ute under vintern. Den andra bilen är för hög så den går ändå inte in i garaget. På den sidan av garagen är det istället byggverkstad för tillfället.