Vinterbad
Såg på nyheterna att vinterbad är nya trenden.
Är det något ni ägnar er åt?
/Maria
Absolut inte. Ägnar mig inte ens åt sommarbad… Jag är en glad badkruka :D
Jag badar året om i badkaret 😉😎 Bad utomhus sker mycket sällan, oftast är det för kallt 🥶☃️
/Désirée
Nej fy. Enda gången jag badar ute är i jacuzzin i 40 grader
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Brrrr, säg inte så hemska ord! 🥶🧊
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
När jag var 17 år så badade jag hela vintern varje helg. Jag vet egentligen inte varför för det var vidrigt.
Vi gick dessutom i från en strand vilket var extra plågsamt. Bryggan med stegen var för mesar😃
Kul att ha gjort det men aldrig mer.
/Maria
Nej! Burr! 🥶❄️🧊
Jag beundrar den som gör det men förstår inte hur de kan ligga kvar där i tio minuter. Jag känner någon som visar bilder och berättar.
Jag kan tvinga mig att doppa mig i 12 gradigt vatten på sommaren när det är varmt. Två sekunder ner i vattnet och sen upp igen. Jag skulle aldrig kunna vara i någon längre stund.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#5: oj! Vilken presentation!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Vi har ett ställe dit vi brukar åka och bada.Tyvärr finns det ingen bastu men vi har badat där ett par gånger när isen legat.
Har även snöbadat en gång när vi var i fjällen.Häftigt.
Stolt ägare till tre La permer
Har tyvärr inga bra badmöjligheter när jag bor hemma (mer än badkaret :P) men när vi är i sommarstugan brukar jag bada i havet oavsett årstid (så länge det inte blåser storm).
Bada i havet flera gånger när vi var där över nyår tex. Var en hel del människor som tog sig dagliga dopp denna gång (annars är det oftast bara en året runt boende på området som badar dagligen året runt).
Mitt största problem att bada vintertid är att jag får superont i anklarna och handlederna direkt! Men jag testa att ha mina dykarskor i år och då funka det betydligt bättre (och får hålla händerna ovanför vattnet så mycket det går).
Tycker det är uppiggande och skönt att bada.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Badar endast i havet typ två gånger per år, och då ska det vara 28 grader helst.
Aldrig i livet!! 😬
Jag badar öht inte annat än i duschen.
Nej fy aldrig haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag skulle dö innan jag slog i vattnet, hihi. Badkruka även på sommaren! Mvh/WL