Vänner
Har du många vänner?
Stolt ägare till tre La permer
inte i mänskligt format, folk har svårt att förstå sig på mig, och jag har svårt att förstå folk pga diagnos, men jag har mina djur, och dom är mina bästa vänner, särskillt hunden =)
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Nej, inte som jag kan anförtro mig allt till. Då är det en enda.
Nej. Har min man. 2 bästa vänner. Bara det är ett lyx. En nära vän o bekanta. Har lärt känna många genom mitt företag. Men trivs bäst själv. Umgås nästan bara med min man o mina bästa vänner
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Nej det är några få. De har hängt med länge så det är tryggt att umgås med dem.
Samma som 2 och 3. Några enstaka att anförtro sej åt. Sen bekanta.
Jag har ganska många omkring mig men endast några som jag känner den där djupa kontakten med sen är det mer ytligt med andra även om vi umgås och har trevligt så är endast några som jag känner på djupet.
Jag är väldigt social av mig och trivs när det är många människor samtidigt behöver jag min egentid också där jag bara får vara och det förstår mina närmaste vänner för några av dom är likadana själv älskar att umgås men också få egentid som är så viktig för att ladda batterierna 😎
Inte så jättemånga vi umgås med numera men alldeles lagom för mig😉
/Maria

Jag säger som Maria.Den jag umgås mest med är min man. Samt barnen.
Har några vänner som jag pratar med i telefon och över nätet men sällan träffar.
Stolt ägare till tre La permer
Nej, på nätet ja, IRL nej
En bästa vän som bor några timmar bort❤️
Min sambo, och så. Men annars nej, blivit på öppna förskolan typ.
Familjen
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jodå , en del vänner har jag. Mina syskon , svägerska , mina klasskompisar ( umgåtts sen 1:a klass) Grannar , Vi är ett tjej gäng som brukar ses då o då . 😊❤️
HH 🙂
#10 Samma här en hel del umgänge med grannar och det om något är så roligt när det blir sån där fin grannkontakt och ena grannen bredvid har vi umgåtts med i är det 34 eller 35 år sen dom byggde och köpte tomt av oss. Där har det blivit som om vi är släkt,vi kallar oss för släkt fast vi inte alls är men folk på orten tror det eftersom vi säger vi tillhör släkten 😃
Även nyinflyttade har snabbt kommit in sig med oss och andra det tycker jag är hur härligt som helst, bra grannar kan man inte få för mycket av 😎
Bara en, det är en "dödspolare" vi ställer upp när som helst, finns inga gränser, det känns skönt för honom o mig. Ställer alltid upp för varann. Sen barnsben.
Vi har upplevt så mycket tillsammans.
En trygg säkerhet för resten av livet, för honom o mig.
Henry
Tyvärr bara en enda och vi ses inte ofta, ännu mera sällan nu när Coronan härjar.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!