Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 624 ggr
Maria
1

Bil

Min man ringde precis och berättade att han köpt ny bil. Inte ny, men ny för oss😃 Det blev en Subaru tydligen.

Nuvarande bil är en Saab och vi har haft Saab tidigare och två Volvo innan dess.

Har ni bil? I så fall vilket märke? Är ni nöjd med bilen?

/Maria

MonicaLagerquist
0

Vi har en SAAB 9-5 som jag fick nu av min pappa 2004.Vi tre syskon fick varsin ny bil som förskott på arvet.

Vi är nöjda med den.Själv hann jag bara köra ett par månader då jag lämnade in mitt Körkort september 2004-

Stolt ägare till tre La permer

JMW
0

Vi har en Skoda Octavia kombi. Den ska vi byta bort så vi letar efter något nytt (begagnad). I garaget står en VW Caddy med turboras.

JMW
0

#0 Kul med "ny" bil. 😃

[Leifsdotra]
0

Vi har en Mitshubishi Outlander som jag oftast kör och en Ford Ranger som maken och äldste sonen använder.  Vi har en firmabil också, en Renault Trafic

Fridaaaa
0

Vi har en saab kombi, fråga mig inte om vad det är för modell
Jag ska införskaffa en, när krisen är över, just nu har vi inte råd att köpa en till

Jag tycer den dricker för mycket
Jag föredrar mer bensinsnåla bilar

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lillyrod
0

Jag har en Saab 9-5. Har haft Saab sen jag fick Körkort, eller faktiskt lite innan och när den här inte hänger med längre blir det huvudbry.

flocken
0

Jag har en Opel vivaro lätt lastbil. Har 2 gigantiska burar, 4 mellan stora och 3 mindre där bak. Sen har vi en Volvo v70

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Surpan
0

Vi har en Passat som familjebil, men sen har jag en liten Skoda Citigo som extrabil.

/Surpan

sp0ngeb0b
0

Vi har en hyfsat ny Seat Leon som jag faktiskt är jättenöjd med. Har inte haft någon bil innan men har kört föräldrarnas bilar som ofta varit rätt gamla. Har gillat de gamla skrothögarna mest för de hade personlighet 😃 Den bästa var den vi hade när jag tog Körkort. Den var då 16 år gammal, där fick man vara lite finkänslig för att lyckas lägga i rätt växel och flera knappar var "tvärtom".

[Vandrar]
0

Jag har inget Körkort men i familjen finns en BMW.

#0 Roligt med ny bil 😎

JMW
0

Nu kan jag ändra mitt svar.

Vi har en Suzuki SX4 numera.

Maria
0

#11 Då får man gratulera😉

/Maria

JMW
0

#12 Tack tack. 🙂

Totum
0

Jag har en Mercedes. Egentligen lite för stor för mig men trivs bra med den.

91Marran
0

En lila/svart Nissan Micra. Supernöjd!

Mvh
Mig

DesK
1

Jag har en Volvo V70 och jag älskar den, finns  nog inget som slår den komforten, lastutrymmet och soppasnålheten

/Désirée

Lia
2

Vi har ingen bil än men vi ska införskaffa en Volvo V70, vi vill ha rejäl bil som får plats med allt och alla. Bra när man ska frakta saker eller campa :-)