Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 304 ggr
Maria
1

Semesterplaner?

Har ni några särskilda semesterplaner i år. Ser planerna ut som vanligt eller ställer Corona till det?

/Maria

Ljungåsen
0

Vi ska vara hemma, vilket är precis så som vi brukar vara. Har man tio marsvin så är det inte speciellt lätt att kunna åka iväg någonstans, och jag skulle inte känna mig bekväm med att lämna över ansvaret till någon annan heller. Möjligen blir det någon dagsutflykt i närområdet.

MonicaLagerquist
1

Inga direkta planer för sommaren.Men det är inte pandemin som sätter käppar i hjulen för oss utan det är den här ovissheten angående polisanmälan och sen har vi ju kattungar och då kommer man inte så långt,

Det får bli dagsutflykter i närområdet och ut med båten,

Vi är ju hemma på heltid båda två så vi rår vår egen tid.

Stolt ägare till tre La permer

Åsa S
1

Vi åker till sommarstugan och gör många utflykter  nu i sommar, sent i höst kanske vi åker utomlands nån vecka vi avvaktar och ser hur läget blir nu när gränserna börjar öppnas

Tippy-Toe
1

Blivit arbetslös pga arbetsbrist till följd av corona så ingen egentlig semester för mig fastän jag är hemma. Min man kommer däremot kanske att få jobba på semestern, vilket är helt sjukt eftesom vi jobbade tillsammans. Ta bort en person och sen tvinga andra att jobba extra. Intelligent där. Men nej, annars har vi inga planer. Vi trivs båda två bäst hemma.

CasaRamon
0

Vi vågar inte åka någonstans. Alldeles för stor spridning av Corona i hela Sverige. Det är ju också väldigt svårt att hålla avstånd när man vill uppleva något utanför bilen. Utlandsresor är ju bara nåt man får drömma om i dessa tider. Men vem vet, kanske om ett år? Har 2 resor inbokade och betalda, så man får se hur det blir med dom. Resorna bokades i dec-jan.

flocken
0

Hemma och stugan. Vi är nästan klara med vår. Spa avd ute. Trivs hemma. Min oas. Är i riskgrupp så håller mig på min kant

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Scorpio97
1

Blir mest hemma, med några dagsutflykter i närområdet. Precis som vanligt med andra ord

//Jessie

[Vandrar]
2

Inga planer för sommaren jag stannar hemma men till hösten har jag bokat in några resor så jag får se hur läget ser ut då och det är inte just Corona som stoppar mig däremot hur krångligt det har blivit överallt och man vet aldrig om länder snabbt stänger ner och så blir man sittandes nånstans så jag håller mig hemma ett tag och hoppas läget är lite enklare till hösten.

Lia
1

Vi skulle åkt till Gotland med halva släkten och gift oss i Augusti. Nu blir det ju inte så. Men vi gifter oss själva vid en sjö istället och bara tar det lugnt hemma, så får vi se om det blir något Gotland nästa år istället.

Fridaaaa
0

har ingen semester

Men, vi skulle till djurpark och bada i pooler men blir inget av med det

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

sp0ngeb0b
0

Jag brukar inte göra så mycket på somrarna eftersom jag brukar sommarjobba ganska mycket. Men någon ledig vecka blir det i år. Funderar på att åka iväg någonstans, kanske övernatta men vi har djur så det är antingen om jag åker själv eller om någon kan titta till dem. Annars blir det nog någon liten dagsutflykt åtminstone. Men det ser väl ut som vanligt. Vissa år har jag åkt på någon utlandsresa men det hade jag troligtvis inte gjort i år ändå av miljöskäl.