Nörd
Hörde på TV att det är nördarnas dag idag. Är ni en nörd inom något område?😉
/Maria
Japp, modellbygge!
The Sims-nörd, kanske. 😃
Även en nörd när det kommer till Pokémon, skrivande och rollspelande, skulle jag tro.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1 Det är godis att få nörda ner sig :)
Ja, marsvin. Och så gillar jag science fiction, så jag vet att det är internationella handduksdagen idag. http://www.towelday.org/
Hundar. Jag älskar att nörda ner mig i framförallt hundfoder. Kan sitta o läsa innehållsförteckningar i timmar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ja jag är en kattnörd.
Stolt ägare till tre La permer
Måste väl räknas som en tarotnörd.😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Har gått och blivit hönsnörd, det trodde jag aldrig själv ens! Var rädd för höns tidigare😃
Vet inte var gränsen går för att räknas som nörd. Men jag är nog lite av en kaninnörd, men det får man ju vara om man har kaniner. Men känns ibland som att det enda jag säger till sambon är typ "vet du vad! tydligen kan XXX hända med kaniner och det förebygger man genom XXX". 😂
Annars är jag nog också lite nördig inom natur/miljö. Så fort jag får reda på något man kan odla/göra/köpa som förbättrar miljön, framförallt för insekter, vill jag göra det. Har stora planer för min pyttelilla trädgård/uteplats, det här ska bli insekternas paradis! Haha… 😂
Jag är en serie nörd ! Även en ☀️ sol nörd , så fort jag ser den måste jag bara gå ut , Kan inte sitta inne . . Måste ut !
HH 🙂
Jag är en Anknörd och får inte nog av Kalle Anka och Walt Disney men också en stor klädnörd, naturnörd eller som man brukar säga en naturmupp 😎
Hästnörd här! 😂
✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨