Tatueringar
Är ni tatuerade? För var det inte så vanligt och idag känns det snarare som en otatuerad kropp är ovanligt🙂
/Maria
Japp 2 st En minnes tatt för vår dotter. På överarmen En minnes tatt på ryggen för vår förra hund axel. Den sitter mellan skuldrorna. Dexter ska även dit. Min tanke är att ryggen ska bli en tavla över hundarna i vårt liv.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag har 4 st än så länge.
Vargtribal och ett pentagram på ena överarmen, dödsängel på ena underarmen och heavy metal-bandet Iron Maiden's maskot Eddie på andra underarmen.
// Harley
Har inga tatueringar och vill heller inte ha kom jag fram till efter att ha funderat på det länge. Men jag kan absolut tycka att det är fint om de är välgjorda.
Nej, inte mer än några prickar på fingrarna som jag har gjort själv för längesen. Älskar tatueringar men har aldrig haft ekonomin att lägga pengar på sådant som faktiskt är ganska onödigt. Någon gång i framtiden kanske.
Jag har två stycken. Den ena är som en slags "familjetatuering", två av mina familjemdlemmar har likadana. Den andra är som ett minne från när jag bodde utomlands och reste mycket. Jag vill gärna skaffa många fler men har inte riktigt blivit av, dels för att jag inte kunnat sätta fingret på exakt vilka motiv jag vill ha, men även för att jag haft svårt att hitta rätt tatuerare. När jag väl hittade rätt var hon så klart så extremt populär så det är svårt att få tid där. Men jag har ingen stress, det blir när det blir helt enkelt.
Jag känner mej unik, har inte en enda tatuering och tänker inte skaffa någon heller. Tycker att det är gräsligt fult med armar som är fullt tatuerade, ex till en fin sommarklänning .

Nej och inga planer på att göra det heller.
Stolt ägare till tre La permer
Nepp, inga tatueringar. Har funderat på det (bland annat något för min pappa, som gick bort för några år sedan) men det är inga seriösa planer, inte än i alla fall. Är lite för feg för att göra något så permanent och för tillfället har jag oavsett inte råd.
Men i övrigt tycker jag det ser bra ut med tatueringar. Skulle inte vilja ha hela armarna eller liknande själv, men på rätt person kan det vara riktigt snyggt. Däremot är jag inte så förtjust i tatueringar i ansiktet. Men det är ju inte jag som ska leva med det heller, huvudsaken är såklart att personen själv gillar det :)
//Jessie
Nej, ser ingen anledning att lägga pengar på något sådant. Naturligt är snyggast.
Håller med #6.
Ja och fler planerade 🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Ja jag har flera. Bland annat på hand och fot. Tycker det är så snyggt med människor som är relaterade.
Har tre stycken men dom sitter så jag kan dölja dom och det är tre symboler som är betydande i min vardag men jag visar dom inte och lär inte göra fler som det känns just nu men är nöjd med dom jag har men dom passar inte in i den stilen jag klär mig men ändå kändes det så viktigt att få göra dom symbolerna .
Nej men har funderat på det men kommer inte längre än så. Kan inte ens tänka ut vad för motiv jag skulle vilja ha.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag är inte tatuerad men min man, son och svärdotter är det. Min bror också. Alla manliga medlemmar har varit tatuerade på min sida i släkten.
När jag träffade min man för 40 år sedan så var det inte så vanligt. Morsan avskydde tatueringar och första gången han skulle äta middag hos oss så bad jag honom ha en långärmad tröja. Farsan eldade i vedspisen så det var bastu inne och min man kavlade glatt upp ärmarna😃
/Maria
Min man som varit sjöman har tatueringar från Tattoo Jack i Köpenhamn och min farfar (född 1896) seglade t.om på stora segelfartyg och hade en tatuering på en "dam" som rörde sig när han spände muskeln.
/Maria
Har två tatueringar; min mans namn på insidan av handleden och ett trasigt blixtlås runt ett ärr på ryggen/baken. Har lite planer på fler tatueringar också!
/Christina
Har ingen tatuering.
Nålrädd och dyrt
Men tycker om tatueringar :)
Dock - tycker jag det är viktigt med helhet, inte snyggt med massa plock och spretande liksom motiv.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.