Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkarriär-och-yrkesliv
Läst 681 ggr
MonicaLagerquist
2

Deklaration

Har du deklarerat?

Stolt ägare till tre La permer

Soligajag1
0

Ja , det har jag .

HH 🙂

Carmarino
0

Har både deklarerat och fått min skatteåterbäring. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
0

Japp det är klart 🙂 Min restskatt är betald också.

/Maria

MonicaLagerquist
0

Min ligger oöppnad bredvid datorn. Vilken dag som helst ska jag öppna den. I år är det en lätt deklaration. Förra året hade jag ju svärmors deklaration att göra och hennes lägenhetsförsäljning.

Herveaux
0

Tänkte fixa det imorgon.

// Harley

Carmarino
0

Får inte ens deklarationen med post längre, bara digitalt. Testade att logga in fem i sju dagen deklarationsmöjligheten öppnade, och kom in utan problem. (Den öppnar klockan sju.) Hade naturligtvis kollat deklarationen innan, så jag visste att det bara var att klicka rakt igenom alla stegen och sedan skriva under med bank-ID. 👍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JMW
0

Maken har gjort sin och redan fått återbäringen.

Min deklaration ligger hos revisorn och den är inte gjord än.

Karmatarerskanise
0

Det gjorde jag samma dag som det trillade in på Min myndighetspost.se. Fick den slutgiltiga den 6e april och pengarna den 7e

MonicaLagerquist
0

Jag får ju inga pengar utan ska som vanligt betala.😭

Caeli
0

Deklarationen är på gång, sambon håller på! Blir till att betala här också… 😕

Lona
1

Japp! Hela 16 kr tillbaks vilka samlar sig till de 13 kronor jag fick förra året. Om sisådär 5-6 år kanske jag kan få ut en hundring eller vad det nu är som krävs för att man ska kunna ta ut pengarna.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Kyllan56
0

Ja och betalt in kvarskatten.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Tarotstollan
1

Nej, men jag har kollat en post i alla fall! Skall leta reda på de andra pappren och kolla om räntan stämmer, sen skall jag ringa in och bekräfta. Skall få tillbaka runt 1000 kr. Hoppas få det gjort nu under påsken!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Leifsdotra]
0

Vi lämnar till revisor så även om det står en summa att få tillbaka förtryckt på deklarationen så brukar det bli annorlunda i slutänden.  Jag brukar få tillbaka i augusti och maken antingen då eller i december.

MonicaLagerquist
0

Nu har jag tagit tag i det hela och fixat min och min mans deklaration.

JMW
0

Min är fortfarande inte klar.

MonicaLagerquist
0

#16 Det är ju så larvigt enkelt men det tog emot så enormt.

JMW
0

#17 Nja, för mig är det inte helt enkelt så jag lämnar in mina papper. Har ju enskild firma och jag vill inte att det ska bli fel.

Fridaaaa
0

Deklarerade 17 mars när det öppnade så fick skatten i april :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.