Godmorgon !
Godmorgon allihopa ! đđ
HĂ€r Ă€r man pigg och alert . Gick upp vid 06.00 för att grĂ€dda plĂ€ttar till min Ă€lskade pappa , dem Ă€r klara nu , förutom att brandlarmet började tjuta đ Det sitter Ă„t hellskotta fel , , i hallen , köket sĂ„ nĂ€ra , sĂ„ jag kan inte grĂ€dda plĂ€ttar i tvĂ„ pannor , , dĂ„ började de tjuta , , đ€Ș
Jag ska prata med Mimer om detta , , ska jag inte kunna laga mat , alls.
Jag ska Ă€ta frukost med pappa pĂ„ hans boende , sĂ„ mysigt!! đ
Ănskar er alla en toppen Torsdag !! đșâïž Hoppas solen tittar fram , 8 + nu! Kram / Soligajag1

PlÀttar
HH đ
Vad mysigt med frukost med pappa!
Vad besvĂ€rligt med brandvarnaren. Jag har en gĂ„ng för vĂ€ldigt lĂ€nge sedan ocksĂ„ haft Mimer som hyresvĂ€rd. Bodde pĂ„ den tiden i Skultuna. đ
1 Tack ! Jaa, vet inte hur dem tĂ€nker , det Ă€r gubbar đđ sĂ„klart , som bestĂ€mmer , Skultuna Ă€r mysigt ( om man Ă€r en familj o har bil o Körkort ) Men inget för mig , Jag trivs hĂ€r pĂ„ Svarvargatan / Malmaberg ! đ Ganska nyinflyttad , bodde pĂ„ BĂ€ckby i 32 Ă„r , fick nog till slut , đ kram đâ€ïž
HH đ

God morgon
Hela 8,5 grader varmt halv Ätta pÄ morgonen.
Vi har fortfarande inte mastat pÄ bÄten dÄ det ligger en bÄt vid mastkranen och den har legat dÀr sen i lördags. VÀldigt dumt. Ingen annan kommer pt att masta pÄ sin bÄt.
Stolt Àgare till tre La permer

FrÄn det ena till det andra. Jag saknar Maria. Det var nÄgra dagen sen hon var inloggad. Hoppas att hon mÄr bra.
Stolt Àgare till tre La permer
#4 Godmorgon! Jag saknar ocksÄ Maria! Vi spelar Wordfeud och jag har inte sett till henne pÄ nÄgon vecka.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
God lunch time đ
Ja, , var Ă€r hon Maria , Ă€r det ingen av er som har kontakt med henne via PM eller nĂ„t annat ? đ Hoppas hon Ă€r tillbaka strax đ
Jag hade en supermysig morgon med pappa . đș
HH đ