Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: med-hjÀrtat-pÄ-rÀtt-stÀlle
LĂ€st 431 ggr
Soligajag1
1

Godmorgon !

Godmorgon allihopa ! đŸ™‚đŸ‘ 

HĂ€r Ă€r man pigg och alert .  Gick upp vid 06.00 för att grĂ€dda plĂ€ttar till min Ă€lskade pappa , dem Ă€r klara nu , förutom att brandlarmet började tjuta đŸ˜‚ Det sitter Ă„t hellskotta fel , , i hallen , köket sĂ„ nĂ€ra , sĂ„ jag kan inte grĂ€dda plĂ€ttar i tvĂ„ pannor , , dĂ„ började de tjuta , , đŸ€Ș 

Jag ska prata med Mimer om detta , , ska jag inte kunna laga mat , alls. 

Jag ska Ă€ta frukost med pappa pĂ„ hans boende , sĂ„ mysigt!! đŸ™‚

Önskar er alla en toppen Torsdag !! đŸŒș☀ Hoppas solen tittar fram , 8 + nu!   Kram / Soligajag1 

PlÀttar

HH đŸ™‚

JMW
1

Vad mysigt med frukost med pappa!
Vad besvĂ€rligt med brandvarnaren. Jag har en gĂ„ng för vĂ€ldigt lĂ€nge sedan ocksĂ„ haft Mimer som hyresvĂ€rd. Bodde pĂ„ den tiden i Skultuna. đŸ™‚

Soligajag1
0

1 Tack ! Jaa, vet inte hur dem tĂ€nker , det Ă€r gubbar 😀😁 sĂ„klart , som bestĂ€mmer , Skultuna Ă€r mysigt ( om man Ă€r en familj o har bil o Körkort ) Men inget för mig , Jag trivs hĂ€r pĂ„ Svarvargatan / Malmaberg ! 😀 Ganska nyinflyttad , bodde pĂ„ BĂ€ckby i 32 Ă„r , fick nog till slut , 😀 kram đŸ˜€â€ïž

HH đŸ™‚

MonicaLagerquist
1

God morgon
Hela 8,5 grader varmt halv Ätta pÄ morgonen.
Vi har fortfarande inte mastat pÄ bÄten dÄ det ligger en bÄt vid mastkranen och den har legat dÀr sen i lördags. VÀldigt dumt. Ingen annan kommer pt att masta pÄ sin bÄt.

Stolt Àgare till tre La permer

MonicaLagerquist
2

FrÄn det ena till det andra. Jag saknar Maria. Det var nÄgra dagen sen hon var inloggad. Hoppas att hon mÄr bra.

Stolt Àgare till tre La permer

aggeelin
1

#4 Godmorgon! Jag saknar ocksÄ Maria! Vi spelar Wordfeud och jag har inte sett till henne pÄ nÄgon vecka.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Soligajag1
0

God lunch time đŸ™‚

Ja, , var Ă€r hon Maria , Ă€r det ingen av er som har kontakt med henne via PM eller nĂ„t annat ? đŸ™‚ Hoppas hon Ă€r tillbaka strax đŸ™‚

Jag hade en supermysig morgon med pappa .  đŸŒș

HH đŸ™‚