Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettmat-och-dryck-livets-goda
Läst 389 ggr
Maria
0

Förkläde

Använder ni förkläde när ni lagar mat?

/Maria

Tant Grön
0

Bara när jag bakar.

[[eskils_]]
0

#1 Samma här. 🙂

JMW
0

Äger inget förkläde. 😃

Fridaaaa
0

Nix äger inte ens ett :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MonicaLagerquist
0

Nej

Stolt ägare till tre La permer

Soligajag1
0

Ibland , , oftast har jag en handduk på axeln eller i instoppad i kjol linningen ! 🙂

HH 🙂

Totum
0

Ja.

fruktgumman
0

Nej

Carmarino
1

Om jag kommer ihåg det, men oftast glömmer jag bort det. Skulle behöva det när jag gör chokladpraliner, för chokladen har en viss förmåga att stänka på kläderna.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Soligajag1
1

#9 WOW , gör du egna chokladpraliner , det receptet vill jag gärna  ha , skriv här eller til min E-post : hhosio@hotmail.com , tack!! 

Perfekt present till Julen !! 🌺

HH 🙂

Maria
1

Jag har förkläde jämt. Min man säger att jag har på mig det hela helgen 😊

/Maria

Carmarino
0

#10 Använder lite olika recept men på Choklad iFokus finns lite tips om praliner och min tråd om mina "tryffelexperiment". Lägger ut recepten där.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

flocken
1

Alltid. Vägrar stå i köket utan förkläde. För stor Risk att förstöra kläderna. Har flera olika. Även till barnen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

TatsuOni
0

Bara när jag bakar.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Fransu
0

När jag kommer ihåg så åker det på.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."