Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 489 ggr
Maria
0

Godmorgon fredag 3 augusti

Godmorgon på er från ett klart Göteborg med 17 grader så det blir nog varmt idag också.

Hoppas ni alla får en fin fredag.

/Maria

Tarotstollan
0

Morron! Här är det lite över 14, så jag hoppas på att det värsta i värme- väg är över nu. Inget direkt regn lovat i området förrän i slutet av nästa vecka.😕
Hoppas på en rejäl utrensning då!☔️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
0

God morgon

17 grader även i Örsundsbro.

På prognosen ser det ut som om det här är sista dagen med riktigt varmt väder så vi passar på att ta en dag ute på sjön.

Igår var det 26 garder i vattnet.

Stolt ägare till tre La permer

Mooniq
0

Mårning. Promenaden gjord men det var tungt o gå idag. Det blev 8,5 km och jag är nöjd ändå att jag orkade. Tempen visar 27 grader - nu hänger ju kännaren i solsken en liten stund till så i skuggan är det inte riktigt så varmt än. 

Igår var det normal sverigesommartemperatur och det blev både fika och lunch ute i Lysekil. Bilen var på verkstan och där blev den kvar för de hade beställt fel hjullager, så jag fick lånebil - de ska ringa idag när bilen är klar, förhoppningsvis nu på fm. 

Intensiv jobbhelg väntar med fre em, lör fm, lö natt, sön em & mån fm - så den här helgen kommer att rinna förbi otroligt fort för mig. 

Vädergudarna lovar lite snällare dagtemperaturer och det ser jag fram mot. Önskar regn -som vanligt så klart.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

worst
0

God morgon!

Idag lovar de riktigt varmt igen, så fläkten har blivit min bäste vän i hettan! 
I eftermiddag ska jag dock ut och åka i en bil med bra AC, det ser jag fram emot! Problemet är bara ärendena vi ska gå ur för att göra!   😉