Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 526 ggr
MonicaLagerquist
0

Vänner

Har ni kontakt med några av era barmdomsvänner?

Stolt ägare till tre La permer

Aleya
0

Japp. Min äldsta vän sedan jag föddes. Och min bästis sedan snart 20 år. ;)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Karmatarerskanise
0

Ja flera stycken. 2 umgås jag ganska ofta med.

Maria
1

Tack vare Facebook har jag fått kontakt med några gamla vänner vilket är väldigt trevligt. Min första kärlek Johan som jag var vansinnigt förälskad i från att jag var 7 år.

/Maria

MonicaLagerquist
0

#3 Jag har också kontakt via FB med min första pojkvän. Vi var väl 10 -11 år eller nått sånt.

Stolt ägare till tre La permer

flocken
0

Nej. Min tonårstid var rätt kaotisk med alkoholproblem, inbrott & sex beroende. Allt som startade med ett förhållande som var mindre bra. Jag bröt med alla. Nu kan jag prata med vissa om man ses. Jag hittade nya vänner. Några få

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
0

Nej har ingen kontakt.

[Tuulikki]
0

Har sporadisk kontakt med 2-3 stycken, via FB

citytjejen
0

Är vän på Facebook med flera barndomsvänner men vi umgås inte i verkliga livet så att säga.

/Christina

[Leifsdotra]
0

Nej, inte mer än att vi är vänner på facebook. Men jag använder mest grupper där och läser sällan alls på den vanliga sidan så jag kan inte påstå att jag har någon koll på vad som händer i deras liv. 

Eftersom jag jobbar i min uppväxtstad stöter jag ihop med gamla vänner emellanåt och det är ju jätteroligt, man får en uppdatering och en kul pratstund. Men mer än så är det inte.

En av mina närmaste barndomsvänner hade jag kontakt med tills vi var i 30-årsåldern eftersom vi fick jobb på samma ställe och våra sambos också var vänner. Men tyvärr förändras människor ibland till det sämre och efter några tråkiga händelser valde jag att avbryta all kontakt med henne.

Lona
1

Ja, mest via FB men även IRL. Faktum är att jag numera är tillsammans med den vän som jag känt allra längst, jag var bara några dagar när vi sågs första gången. :-)

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
1

#10 Så roligt🙂

/Maria

Lona
0

#11, Ja, det tog oss "bara" drygt 40 år att hitta den sidan hos varandra. :-P

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com