Citat
Vilket citat beskriver dig bäst
Stolt ägare till tre La permer
Livet är inte bara en lek, det är en dans på rosor också😃
/Maria
Om jag inte hade haft ett sinne för humor så hade jag begått självmord för länge sen. -Mahatma Gandhi
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Bryt ihop och kom igen.
Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.
Vet inte om det beskriver mig bäst men det är ett ordspråk jag använder titt som tätt.

# 4 Får mig att tänka på Gunde Svan
"Jag är pessimist, för antingen har jag rätt eller så blir jag positivt överraskad"
Kommer inte ihåg den exakta formuleringen, men något sånt :) Gillar även "tala är silver, tiga är guld" samt "tomma tunnor skramlar mest".
Om min syster skulle få frågan vilket citat som passar mig bäst, skulle det förmodligen vara "jag argumenterar inte, jag förklarar bara varför jag har rätt".
//Jessie
#5 Det var Winston Churchill som sa det.

#7 Det är möjligt men det får mig att tänka på Gunde.
"No pain no gain"
Sedan har jag ett eget som bara är till för mig (trots att det i någon mån påminner om det JMW skrev):
Jag klarar vad som helst, bara jag får bestämma själv hur lång tid det får ta.
Power is nothing whitout control. So start to controling your life.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Fortsätt simma / Just keep swimming
- Doris / Dory🙂

Ät den fulaste groda först.
Kan man också leva efter.
Om någon frågar mig hur jag mår brukar jag svara: Huvudet upp, fötterna ner och värk på mitten!
Det är ett uttryck jag hittat på själv och det beskriver hur jag är och hur jag mår!😐
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Man vet inte vad man kan förrän man har försökt.
HH 🙂