Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 509 ggr
aggeelin
2

Nyårslöften?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tar samma som tre år förut; jag ska prova många nya maträtter! Ett nyårslöfte som är roligt att uppfylla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Lillyrod
1

Jag har aldrig gett några nyårslöften men ett sådant kan jag tänka mej. Jag kör med nya projekt varje semester istället 🙂

Maria
1

#0 Det låter som ett väldigt trevligt löfte🙂

En enda gång har jag avgett ett nyårslöfte och det var 2010/2011 då jag slutade röka och det har jag hållit.

/Maria

[PeterTM]
1

Jag har aldrig avgivit ett nyårslöfte eftersom min fysiska och medicinska verklighet  oftast kullkastar alla såna planer. Om jag exempelvis säger att jag ska träna mer så åker jag på ett skavsår på benstumpen som omöjliggör det och då är det ett misslyckande, någonting negativt som blir till en belastning som jag inte vill ha.

Löften som att sluta röka, snusa, äta godis, dricka för mycket kaffe, alkohol osv, är jättebra tycker jag, men jag har inga såna laster, så den sortens löften behöver jag inte avge 🙂

Planer har jag dock många. Just nu jobbar jag med en plan att öka antalet hyllplan i mina vitrinskåp för min modellbilssamling. Jag har redan fixat två skåp klart och två återstår att ordna till, men jag tar en paus nu för att vi får en kinesisk utbytesstudent i huset snart och då kan vårt gästrum inte vara en snickarverkstad 😃

Till sommaren ska jag bygga ett nytt miniväxthus. Lite större den här gången så att man kan gå in i det.

flocken
0

Nix. Mår oftast sämre av " måsten"

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
0

Absolut inte!

Torparmor
0

Nej, men startade i december att vara  "mönsterbrytare"  och det tänker jag fortsätta med

Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Tarotstollan
0

Ingen idé att avge några löften för jag bryter dem ändå.😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!