Födelsedagstråd
Vi har ju haft en gammal tråd men jag och flera andra har letat och den går inte att finna.
Nu har vi ju nya medlemmar också så skriv upp när ni fyller år🙂
Vi kan kanske summera det hela sedan på ett bra sätt.
/Maria
21 februari
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
4 Mars
!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#0 När fyller du själv Maria? 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Jag fyller 24 februari
/Maria
19 december
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#5 Grattis! 🎁
Maria, du måste göra en speciell sajtvärdstråd med var månad listad. Sedan fyller du på alla medlemmars födelsedagar efterhand som de kommer upp här i "din egen" lista. Det var så Cristine gjorde och det kanske är därför den inte går att återfinna.
Aha så kan det vara. Vi får göra någon slags lista när den här tråden fyller på sig men det kunde vara kul om den kunde vara "öppen" för alla.
/Maria
Jag skriver i Peter här, 19 december, så jag inte glömmer.
/Maria
#8 Det är svårt att få överblick då eftersom våra födelsedagar inte kommer i kronologisk ordning. Därför är det bäst att du bara gör en tråd med ett enda inlägg där du radar upp alla månader och sedan lägger in varje medlem här som anmäler sin födelsedag i datumordning under varje månad.
#10 Jo det var så jag tänkte med kan inte listan vara öppen och ligga i en nålad tråd?
/Maria
#11 Blir det inte ett nytt inlägg varje gång nån skriver då? Eller kan man göra så att alla kan skriva in sig i listan i ett och samma inlägg?
#12 Jo det blir ett nytt inlägg varje gång men eftersom jag och Agge kan redigera så kan vi lägga till i listan efter hand tänkte jag.
/Maria
Jaha, det kan bli en lång tråd 🙂
Jo men jag tänkte att när någon lägger in sin födelsedag så tar jag bort inlägget och lägger det i den befintliga listan så att det bara är listan som är kvar så att säga.
/Maria
#15 Okej, ja det blir ju bra 🙂
Så här tänkte jag🙂
9 februari JMV
21 februari Carmarino
24 februari Maria
4 mars Sirius
3 maj aggelin
20 juli Rhonda
25 september Tarotstollan
7 oktober flocken
29 november Soligajag1
19 december Fransu, PeterTM
/Maria
Eller så "Fetar" du datumet och skriver alla namn efter datumet. Då tar det mindre plats 😉
19 december: Fransu, PeterTM
Ja det har du rätt i🙂
/Maria
3 maj är det min tur!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag fyller när OS börjar. 9 februari. Inte för att jag bryr mig om OS…😴
Får väl säga GRATTIS till Fransu 🌺och Peter då!🌺
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
7 oktober
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#22 När fyller du själv Tarotstollan?
/Maria
25 september
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
20 juli
Puttar tråden ifall någon mer vill tala om sin födelsedag🙂
/Maria
Jag har fyllt på efterhand i inlägg 17 och när den här tråden blir lite längre (förhoppningsvis) så kan vi skapa en ny som vi nålar.
/Maria
29 November
HH 🙂