God Jul
HĂ€rlig tomte, det samma till dig och alla andra!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
#1 Tack Tarotstollan đ
God jul önskar jag ocksÄ.
/Maria
God jul! :)
MÄste bara pÄpeka att det inte Àr tillÄtet att lÀgga in bilder pÄ det viset om man inte har frÄgat bildÀgaren (ifokus) om lov. Kan bli en dyr historia om man har otur. Bra att tÀnka pÄ :)
#4 Hera, jag trodde absolut att det var tillÄtet att lÀgga upp den bilden eftersom den tidigare sajtvÀrden, Cristine, alltid gjorde det. SajtvÀrd eller Medarbetare fÄr vÀl ta bort den om det Àr förbjudet att ha den. Men pÄ den tiden jag var Medarbetare pÄ LK (hade annat namn dÄ) var det ingen som sa nÄgot om denna bild.
Jag har skickat ivĂ€g en frĂ„ga till Niklas för sĂ€kerhets skullđ
/Maria
#6 Tack Maria đ
#5 MÄnga tror att det Àr ok av den anledningen. Men om det inte stÄr att en bild Àr fri att anvÀnda gÀller copyright.
Om du frÄgar tex Niklas Àr jag övertygad om att det Àr ok. :)
Skrev inte detta för att vara elak sÄ du vet. Men det Àr viktigt att veta. Man ska aldrig lÀgga ut bilder om det inte stÄr att dom Àr fria att anvÀnda eller man har fÄtt lov av bildÀgaren. För har man otur och bildÀgaren ser det kan man fÄ betala mycket pengar.
Ă ter igen . God jul :)
# Ok. Som du ser i #6 har Maria frÄgat. Vi fÄr vÀl se vad hon fÄr för svar dÄ. :)
SÄg det nu :) DÄ Àr det sÀkert ok :)
Japp, jag har fÄtt svar frÄn Niklas. Tomten Àr OK.
đ
/Maria
God Jul till alla mĂ€nniskor hĂ€r pĂ„ sajten. ïïž
Jag har tvĂ„ dialysbehandlingar under julen, sĂ„ det blir lugnt för mig och kanske inte sĂ„ lĂ„ng helg heller förstĂ„s, vi har gĂ€ster bĂ„de pĂ„ juldagen och pĂ„ annandagen, men de kommer bara över dagen bĂ„da dagarna (inte samma gĂ€ster förstĂ„s). Det blir samma sak över nyĂ„r trots att dĂ„ har vi huset fullt av gĂ€ster hela helgen đ
#11 Toppen đđ
LÀcker gran Peter! HÀr Njuter vi av den lugna julafton- imorgon vÀntar kaosjulen! Fast det blir efter kl 17
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
God jul pÄ er allihopa!