Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 524 ggr
aggeelin
1

Ledig helg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska ut på stan och se om jag kan hitta en rejäl lykta till trädgården. Ingen sån där fin med glitter på utan tung och rejäl. Ikväll ska vi till goda vänner och äta gott och spela spel (ska vara där 18.30 och hoppas att maten är färdig före 20.00 … ) Vad har du för dig? ;)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
0

Hejsan aggeelin, , 🙂 

Låter som en trevlig kväller 🌺  

Jag har jobbat idag, , trötter , , men ville ta hand om pappa min, så det blev bastu med honom, , o sen gjorde jag honom sällskap vid maten, , bubblade o hade skoj, sedan gick vi in på hans rum o kollade på "finnkampen" , , 🙂 

Älskade pappa . ❤️ Han har det svårt nu när mamma gått bort. tar hand om honom så mycket jag orkar , syster min o hennes man ska dit imorn, då vilar jag. 

Kramizar // Hillevi 🙂

HH 🙂

Maria
1

Så nu är snart helgen slut. Vi har varit hos min bror och svägerska (i Forsvik) och fiskat kräftor. Vi fick så många att långt över hälften slängdes i igen.

Vi har haft härliga dagar.

/Maria

[Leifsdotra]
0

Har städat inne och i hönshuset, haft kunder här och snart väntar vi in vänner som ska äta med oss 😀

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har tittat ut över träsket. Där pågick en räddningsauktion för en ko som gått ner sig. Hon har fortfarande inte rest sig. Är nog trött och chockad. Hoppas jag. Åt hon inte brutit sig.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carrosh
0

Jag jobbade igår, jag. Var hemma efter 11 idag, så har mest tagit det lugnt och tog en två timmar lång promenad med en vän under eftermiddagen. Nu är det lugn kväll och blir lugnt imorgon med. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!