Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 463 ggr
Mooniq
2

Återvänt

Längesen jag var här, livet har rullat på och plötsligt idag insåg jag att jag inte varit inne på iFokus på evigheter. Det mesta är sig likt och jag sitter och tittar runt och läser inlägg. Under mitt frånvarande år så har jag hunnit flytta, har kvar samma jobb och hittat en gammal kärlek. Vi bröt för 22 år sen, Via facebook fick vi kontakt och när vi träffades för att fika så var det bara att plocka upp tråden igen. 20 år vek ihop sig och försvann i världsrymden. Otroligt! Min utbrändhet är ett minne blott och numera har jag skön energi varje dag =) HejHopp!

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[Castlevania]1
1

Välkommen tillbaka :)

Maria
1

Så trevligt🙂

/Maria

aggeelin
1

Kul att se dig igen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
0

kul att vara tbx. Innan flytten sa jag upp bredbandet så jag har levt i några månader enbart med mobilen, och att sitta o surfa på den gillar jag inte. Men nu funkar bredbandet igen. Däremot har jag nog ändrat mina egna vanor lite så tiden vid datorn är inte alls som förr. har köpt en begagnad cykel och gör småturer på den och jag gillar fortfarande mina promenader =) Men nu blir det nog att jag kollar några gånger per vecka. Massor för mig att läsa

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃