Hallå där!
Vad gör du en kall söndag som denna?
Jag ska iväg och köpa jord. Har planerat att sätta pelargonerna i krukor, fast det är kallt och läskigt ute. Det står inget bra där de är nu, trångt och eländigt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hej . Jag siter ute njuter av vädret eftersom inget för värmen. Surfar. . Jordgubbar har jag några planter . Tomat på gång. .
Simskola med min dotter. Men det är tur att man har bil. Annars tar jag tunnelbana, skönt det med.
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
Ja visst är det.. åker en del kominalt samtidigt komma ut på lite äventyr inte fel. . ) diggar musik siter i min bubbla grubblar el bara vara skönt det ..
Bada var ett tag sen faktiskt. Blir badkar mediterar så bra där. El byta värds halva . Fantisera om vinter så upplever jag svalare desto mer öppen jag är står för den jag är…. Finns massor med spännande stigar. Skogen är nog min favorit plats helst vatten titta på. .
Vi har varit och veckohandlat.
Min man grejar med sin nya verkstad som börjar bli klar.
Jag ska göra viltköttbullar och så ska jag slappa så mycket jag hinner😃
/Maria
Ok. Det lätt gott som tusan. . Fördel ha man är sliper äta själv. . Då jag är slarvig där.. roligare med sällskap i just mat.. Mycket fix med bilar.. Dem har förmåga rasa i bland . Min mammas bil krånglar hela tiden ( En gång ho skulle till mig.. så han hon inte fram det känns jag på mig hemma. Så ringde så klart vad händer a väntar på nån ska komma hämta mig . Otroligt nog så vet jag i för väg.. :O
Redigerade bilder i natt. Så jag sovit halva dagen och snart är det fotboll på teven
Det regnar så nu har jag städat en del och det behövs, suck, finns hur mycket skräp som helst hos oss.
#8 Jag känner igen mig där.
Jag fattar inte hur två vuxna kan ställa till det så.
/Maria
#9 Javisst är det konstigt! Hur går det till? Två vuxna som sprider saker omkring sig och smuts och damm i drivor. Ja, katterna dammar till lite men det är inte allt.
#10 Vårt största problem som jag ser det är röran. Vi har en förmåga att belamra köksön, köksbordet och bordet vid TV:n. Eftersom det är öppen planlösning så ser man ju dessa platser samtidigt.
Det blir hårigt och dammigt av katterna javisst men vi kan heller inte skylla bara på katterna.
/Maria
11 Vi också, lägger saker där de inte hör hemma. På bordet, på bänken, på soffan ja … på många platser. Varför gör vi så? ;)
#12 Ja varför gör man så?
Man känner dig så himla nöjd när man har gjort en storröjning och så bestämmer man sig för att inte låta det bli så igen men det tar inte så lång tid förrän man är där igen.
/Maria
Hemma hos mig är det oftast rörigt och värre blir det varje gåg jag inte hittar det jag vill ha
#14 Haha, ja det har du rätt i.
/Maria
Här är det inte så kallt. Runt 15 grader och halvmulet, med solstrimmor som tittar fram lite då och då. Fast här är det städ- och tvättdag idag, så blir inte många minuter utomhus idag inte.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Åh, vad skönt med varmare väder där, vi har kallt här blåsigt som sjutton i Sthlm! Vi har varit på simskola för barn och har städat och nu har vi ätit hemlagad potatismos med renskav! Plus att jag tränar nu och ska komma mer i form, äter mer kött än stärkelse nu med 😊
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
#17 träd och buskar :)