Sommarsemester
Sommarsemester Vet du när du ska ha semester i sommar? Är den redan planerad eller är du spontan? Själv har jag tidig semester, som vanligt ska jag åka på kurs på folkhögskola sedan ska jag åka en vecka till Kokkari, Samos, Grekland. Två veckor får bli spontana på hemmaplan.
Ingen semester alls. Måste sommarjobba, tyvärr.
Om jag får ett sommarjobb vill säga
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Håller tummarna för att du får sommarjobb!!!
ååå, Kokkari är så vackert! Nu blir jag riktigt avis … Där bor du på hotell vid stranden och det finns många restauranger.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag kommer jobba hela sommaren utom ett par veckor då jag ska åka till min syster samt till Danmark. Förhoppningsvis blir det utlandssemester till hösten istället 🙂
Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell.
"Big Journeys Begin With Small Steps"
#3 Hotellet ligger nära havet, var ju till Votsalakia för något år sedan och var på en tur till Kokkari och blev förtjust. Det verkade så mysigt där. Ska bli spännande!!!!
Jag har ju sommarlov, och i mitten av juli åker jag till Puerto Banus. Det ska bli kul!
Zingo ;D
Själv har jag semester året runt och numer så har även min make det 😃

3 veckor i augusti, hemma i huset o trädgården.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag har från vecka 28 fyra veckor, Blir vara i stugan Inget planerat
Ingen semester här, då jag är på nytt jobb och inte har någon semesterkassa injobbad än. Däremot kommer jag tacka nej till jobb den veckan som Ransäterstämman är, var tvungen att jobba de båda åren innan som jag tänkt åka, men nu tänker jag baske mig åka på den!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Semestern för oss verkar bli tidigt i år och det gillar jag egentligen inte men det är bara att gilla läget.
Vi har inga större planer. Min man ska bygga färdigt det nya förrådet eller också är han klar redan innan semestern😉
/Maria
Inget planerat i sommar.
Men jag åker snart till Thailand ett par veckor.
Till en ö som heter Ko Yao Noi där vi bor på stranden. Sedan Kamala beach och patong beach. Alla hotell på stränderna. Sista veckan blir Bangkok.
I sommar blir det nog bara i Sverige.
#5 Ja, Kokkari, dit vill jag verkligen åka tillbaka. Vi bodde i Phytagorion men åkte nästan dagligen till Kokkari. Samos är så vackert.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag/vi ska vara lediga tillsammans i fyra veckor, v 27-31, hela juli i princip. Ingen resa bokad, vi tar en resa nu i april istället, till Rom. Under sommarsemestern kommer vi vara spontana och mest ta dagen som den kommer, det är väldigt skönt. Sen ska min man vara ledig ytterligare två veckor och det i augusti då han ska hoppa fallskärm på diverse ställen i landet. Men då ska jag jobba 🙂
/Christina