Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 712 ggr
aggeelin
1

Aprilskämt

Har du blivit lurad idag? Sett något roligt aprilskämt i tidningen eller annan media? Berätta!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Ghosthunter
1

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Fridaaaa
0

Nej, jag litar inte på någon idag ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Nä än har jag inte blivit lurad😃

Huygens
1

Arbetarbladet om nya skolmaten:

"De stora temaveckorna blir av i november, december och i januari, "de tre stora M:en" kallar Pierre Rivoire veckorna – Mårtengåsveckan, Missväxtveckan respektive Midvinterblotsveckan.

_. . .
_

– Det blir veckan med stort M, utan tvekan årets höjdpunkt. Under Mårtengåsveckan blir det förstås gröt, svartsoppa och gås – också det en riktig höjdare för barnen.

Under Missväxtveckan ska de som led under missväxtåren på 1800-talet hedras och då står barkbrödet och gröt gjord på lavar i fokus.

– Lite tråkigare för barnen men så var inte heller missväxtåren någon promenad i parken direkt, avslutar Pierre Rivoire."

Tarotstollan
0

Inte än! 👋 Fast de har ett bra skämt inne på Pensionärer iFokus!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[helga21]
0

TV 4 sa i morse att man skulle kunna sända foton till SOS Alarm och kunna chatta med dem.

Maria
0

Jag var förbered på GP så jag letade och gissade att det var artikeln om skyskrapor i Slottsskogen.😃

/Maria

aggeelin
0

Här var det om insekter som skolmat. Rätt roligt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Majaa12
1

En kille på en säljsida på Facebook lyckades lura ganska många. Det var blandade reaktioner på det, några skrev till och med att dom skulle anmäla fast dom flesta skrattade nog :) Han skrev att han hade blivit lurad på 1000 kr av… (länk). Tryckte man på länken kom man till sin egen profil :o

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus