Skraplotter.
Alla har vi väl någon gång köpt en skraplott och önskat och tänkt att nu så….🥳
Hur ofta köper du skraplotter och vad är det mesta du vunnit?
Själv brukar jag köpa 1-3 i månaden beroende på hur mycket jag har råd att förlora! Det mesta jag vunnit är 2 x 100 kr!😟
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag köper det extremt sällan, har kanske köpt sådana tre gånger de senaste 10 åren. Vann som mest 500 kr på triss, men på penninglotteriet i tidernas begynnelse så vann jag 5000 kr.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Köper ibland och ger bort. Till mig själv blir det högst två gånger per år. Har vunnit 1000 kr två gånger.
Har vunnet en gång 1000 kronor på 80 talets slut. Blev så glad hoppade hade mej.. Jag behövde den vinsten pengarna var slut då
Händer jag köper då och då men inte så ofta.
Högsta vinsten efter stora är småvinster
Det är ytterst sällan. Kanske vartannat år när jag tänker efter.
Jag känner i alla fall två personer som vunnit 10 000 kr på Triss.
/Maria
Var gång jag är någonstans än hemma så köper jag Trisslotter till minne av min gamla mor som alltid ville att jag skulle köpa om jag reste någonstans. Vinner gör jag ibland och då köper jag nya.
Köper sällan, men fick tre st i december. Tre nitar av tre möjliga. Det mesta jag har vunnit var 2X30 kr.😃
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Jag köper nästan aldrig lotter men varje jul brukar jag få 2 trisslotter av en person. Som mest har jag vunnit 90 kr. I julas vann jag 30 kr🙂
Jag köper extremt sällan. Inte ens en gång/år.
När jag var yngre köpte jag oftare och jag vann oftast, men pengarna tillbaka el 2x pengarna tillbaka.
Jag minns inte vad det högsta jag har vunnit var, brukade som sagt vinna ofta men låga summor.
Jag har däremot vunnit en gosedjurstiger som nästan var lika stor som jag då jag var liten, men det var sånadär lotter som man öppnar tre luckor. (då jag köpte för att visa min lillasyster att man aldrig vinner på sånt 🤪)
l'm back
Otroligt sällan, har inte skrapat lotter på några år nu ;) Men jo, visst har jag vunnit storvinst. 20 :-, för att vara exakt 😃
R.I.P. Anton 💔