Vi gick introduktion till samma jobb och började prata redan första dagen. Sen rullade det bara på, vi umgicks allt mer och en dag kom vi fram till att bägge var kära i varandra och då pussades vi 😃
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
Hittade min man på internet.
Via nätet och det är 18 år sedan nu i Februari.
Gick i samma klass, hånglade på krogen, tog en kaffe vid havet, han föll pladask😎
Haha nä, det var han som fick mig på fall, han var redan kär. Vi har varit ihop i 2 år nu.
Jag trodde min man var en hund😃
Jag skulle på "dejt" med en kille som jag visste hade en hundvalp. Killen skulle hem och duscha innan vi gick ut och jag skulle med, så han sa att du kan väl underhålla "Basse" så länge.
Kul, tänkte jag som gillar hundar.
Det visade sig att Basse var killen som han delade lägenhet med och jag blev blixtförälskad. Vi har hållit ihop sedan den kvällen och det är 36 år sedan i år😉
/Maria
På ett dansgolv för 40 år sedan.
Via nätet. För 3 år sedan.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Träffade min man via en dejtingsida för några år sedan.
/Christina
Nätet de är nog de senaste känns de som flesta träffar sina partner,
Visst är de härligt.
När jag var ung,. Haha😂 jösses som de låter Menar när jag var yngre, då fanns inte nätet. Utan man träffades ute dansställen eller hos vänner. Men istället för nätet fanns kontaktannonser.
Min ex träffade jag via arbetet,.. men vi är bara vänner nu
En god vän till mig har faktiskt träffat sin man via en firma som förmedlade kontanter till giftassugna under 1980-talet.
På karaten, han skulle visa en teknik för en annan kille som innebär att man typ armbågar bakåt, han såg inte att jag stod där innan 😛
l'm back