Reklam
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Reklam kan vara jobbigt och irriterande men ibland så kommer det någon ganska bra tycker jag.
Denna om Axe deodorant tyckte jag var både snyggt gjord, kort och fyndig😉
/Maria
Hehe ja de finns en del som är rätt irriterande och en del roliga.
Jag har nog inte sett en hel reklamfilm på åratal, jag bara avskyr reklam och zappar direkt när den dyker upp. Orsakerna till min uppfattning är att reklam alltid är lögnaktig och att den är utförd på ett sådant sätt att den förolämpar folks intelligens.
I min drömvärld existerar ingen reklam alls och alla människor är fria att söka upp och köpa det de behöver och aldrig pådyvlas sådant som de inte behöver.
Jag har sett några reklamfilmer som jag gillat, men inte så mycket för vad de gjort reklam för, utan enbart för det lustiga innehållet. Ett sådant exempel är Hyundaireklamen med Gert Fylking, en annan är reklamen för Kopparbergs cider med Ronny och Ragge och ytterligare en där Robert Gustavsson spelar Ingmar Bergman. 🙂
Ja reklam är ju ett omdiskuterat ämne.
Jag minns förr innan all reklam i TV och man bara såg reklam när man gick på bio.
Ingen kom försent för då missade man ju reklamen😃
Det är himla tjatigt och dåligt oftast men samtidigt kan jag komma på mig själv med att vänta på reklamen när jag ser på kanal 1 om jag ska göra en macka eller behöver uppsöka toa😉
/Maria
Reklam kan vara jobbig men vissa reklamsnuttar kan jag inte låta bli att le åt - som denna. 🙂
Ja när man gick på bio då skulle man vara inne i biosalongen innan reklamen kom. Nu hehe byter man kanal istället
😃
Reklam är generellt sett ganska jobbigt oavsett om det kommer i brevlådan, på tv eller i mail mm. På min dörr har jag en skylt där det står - Ingen reklam tack men gärna kärleksbrev! Såg det på en dörr och letade upp ett företag som kunde göra en sådan skylt åt mig. TV:n kan man inte göra så mycket åt. Mailen kan jag styra lite. Affärer - nu mera har flera affärer appar där man kan kolla in vad som de har på kampanj/erbjudande/ rea. Det gillar jag, då bestämmer jag själv när jag vill veta vad som de har rea på nu.